هوشیار: از نتایج راضی نبودیم، دوباره به صدر آسیا می رسیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در چند سال گشته دومین تیم دارای مجوز قاره ای از ایران بوده است که در رقابتهای مختلف شرکت نموده و در رده بندی پایانی سال 2016 در رده دوم قاره آسیا ایستاد. اما حضور این تیم با داشتن ستاره هایی چون قادر میزبانی و صمد پورسیدی دو رکابزن المپیک ریو کشورمان در دو تور بین المللی تایلند و تایوان قابل قبول نبود.

هوشیار: از نتایج راضی نبودیم، دوباره به صدر آسیا می رسیم

دوچرخه سواران شهرداری تبریز در تور بین المللی تایوان در انتها 5 مرحله هیچ سکویی را کسب نکردند. قادر میزبانی در مرحله چهارم این تور به زمین خورد و مسابقه را تمام نکرد. صمد پورسیدی در مرحله پنجم در خط استارت قرار نگرفت. سعید صفرزاده با کسب عنوان بیست و یکم بهترین رکابزن این تیم در این تور بود.

اما دومین توری که تیم شهرداری تبریز در فروردین ماه امسال در آن حضور داشت تور بین المللی تایلند بود ولی بهترین عنوان انفرادی با کسب رده سی وهفتم برای صمد پورسیدی و عنوان دوازدهم تیمی برای تیم شهرداری تبریز ثبت شد.

درست چند روز پس از حضور این تیم در تور تایلند، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری آخرین رده بندی تیم های حاضر در تورهای آسیایی را بیان کرد. تیم شهرداری تبریز در این رده بندی از رده دوم به سوم سقوط کرد تا ناکامی این تیم در این ماه تکمیل گردد.

ناصر هوشیار سرپرست تیم دوچرخه سواری تبریز در تبادل نظر با خبرنگاران، پیرامون عدم نتیجه گیری رکابزنان تیمش در این دو تور بین المللی گفت: از نظر نتیجه راضی نبودیم. ما سالهای قبل در این مسابقات شرکت می کردیم و نتایج خوبی می گرفتیم.

وی اضافه کرد: در این تورها نزدیک به بیست تیم مطرح از قاره آسیا و اروپا با نفرات شاخص و معتبری حضور داشتند. این دو تور اولین تورهای تقویمی سال 2017 در منطقه شرق آسیا بود.

سرپرست تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در خصوص تور تایوان گفت: این تور نزدیکترین تور از لحاظ زمانی به زمان بدنسازی تیم ها بود. فاصله کمی میان زمان آماده سازی و آغاز مسابقات بود. از آنطرف چند رکابزن در مراحل تور به زمین خوردند از جمله قادر میزبانی که مسئولیت لیدری تیم برعهده وی بوده و کاپیتان تیم است. میزبانی در مرحله چهارم به زمین خورد و آسیب دید و نتوانست ما را همراهی کند. همین مسئله روی عملکرد تیمی ما در انتها تور تاثیر منفی گذاشت. اگر میزبانی آسیب نمی دید ما می توانستیم در رده سوم تور تایوان بایستیم.

وی توضیح داد: با آسیب دیدگی میزبانی با یک نفر کمتر راهی تور تایلند شدیم. تور تایلند از لحاظ آب و هوای جوی شرایط متفاوتی داشت و تیم های خوبی در آن حضور داشتند. از آن سو ما رکابزن جوان خود را در تور تایلند شرکت دادیم تا با شرایط تورها و تیم هماهنگ تر گردد. مطمئنا این ترکیب جوان بعد از کمی هماهنگی شرایط بهتری در مسابقات خواهد داشت.

هوشیار ادامه داد: ما برای اینکه در تورهای بعدی نتیجه بگیریم در این فاصله زمانی برنامه های آمادگی ویژه ای را انجام می دهیم. در برنامه دو ماه آینده مان حضور در سه تور مدنظر گرفته شده است. اوایل اردیبهشت ماه در تور بین المللی باکو آذربایجان شرکت خواهیم کرد و دو تور ژاپن را در اواخر اردیبهشت و خردادماه حاضر می شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در ترکیب تیم در فصل جدید داشته اید یا خیر؟ گفت: بله ما تغییراتی در ترکیب تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز داشتیم. از جمله این تغییرات حضور یک رکابزن جوان 18 ساله به نام جعفر علیزاده است. این رکابزن در تور تایلند تیم ما را همراهی کرد و امیدواریم با آغاز تمرینات جدید و هماهنگ شدن با تیم بتواند در آینده نقش پر رنگی در تیم داشته باشد.

وی بیان داشت: البته در ترکیب تیم ما دو رکابزن قادر میزبانی و صمد پورسیدی نیز قرار دارند. حمید پورهاشم و صفرزاده نیز از دیگر ورزشکاران تیم ما هستند که در تورهای بعدی نیز به تناسب در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت.

سرپرست تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز اعلام نمود: تیم ما بعد از حضور در چند تور بین المللی در رقابتهای لیگ برتر کشور حاضر می شود. برنامه و هدف ما کسب دوباره عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

وی در خصوص سقوط تیم در رنکینگ جدید آسیا نیز گفت: تیم اوکیا ژاپن در این دو تور اول فصل نتایج خوبی گرفت و قهرمان شد. اما ما تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم به نقطه اوج بازگشته و دوباره به صدر جدول رسیده و حداقل بتوانیم رتبه دوم سال قبل را در آسیا تکرار کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11030

به "هوشیار: از نتایج راضی نبودیم، دوباره به صدر آسیا می رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشیار: از نتایج راضی نبودیم، دوباره به صدر آسیا می رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید