هیئت های ورزشی همدان برای دریافت اعتبار اقتصادی کد شناسایی بگیرند

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پرداخت اعتبارمالی به هیئت های ورزشی در استان همدان با توجه به کد شناسایی هیئت ها ممکن خواهد بود.

هیئت های ورزشی همدان برای دریافت اعتبار اقتصادی کد شناسایی بگیرند

به گزارش خبرنگار از ، محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست آنالیز مسائل هیئت های ورزشی شهرستان نهاوند گفت: برابر قوانین از ابتدای سال گذشته هرگونه پرداخت اعتبار به هیئت های ورزشی که فاقد کد شناسه بوده اند تخلف محسوب می گردد.

او بابیان اینکه هیئت ها باید کد شناسه برای اختصاص اعتبار داشته باشند، گفت: به تک تک ادارات شهرستان های استان همدان ابلاغ شده هیئت ها به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی برای انجام جابجایی اعتباری و وجود شفافیت و همچنین معافیت مالیاتی باید کد شناسه دریافت نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برابر قوانین پرداخت ها تابع شرایط خاص است و این اقدام هم به خاطر صیانت از روسای هیئت هایی است که در حال حاضر بدون هیچ گونه وجه و حق الزحمه ای برای اعتلای ورزش فعالیت می نمایند چراکه دوست نداریم در آینده ای که امکان انجام فعالیت دیگری دارند به خاطر کار خیر امروز بازخواست شوند.

او با اشاره به اینکه از 38 هیئت فعال نهاوند کمتر از 5 هیئت دارای کد شناسه است، گفت: در راستای تشویق و ترغیب ورزشی شهرستان نهاوند مبلغ 630 هزار تومان برای هیئت هایی که فاقد شناسه هستند در نظرخواهیم گرفت تا مقدمه کار قانونی خود را فراهم نمایند چراکه بازوی اجرایی اداره کل هیئت های ورزشی شهرستان ها هستند.

جهانشیر در ادامه با اشاره به شفاف سازی فعالیت های اداره کل و ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تمامی حساب های واسطی که بین ادارات و ادارات کل و هیئت ها بود جمع آوری شد تا اگر پرداختی به هیئت انجام می گردد مستقیم به دست هیئت برسد.

او بابیان اینکه واریز اعتبارات به هیئت های ورزشی مستلزم داشتن کد شناسایی است، گفت: اولویت در پرداخت ها به هیئت هایی است که هیچ محل درآمدی نداشته باشند.

جهانشیر در ادامه با اشاره حضور بیش از10 مرتبه در شهرستان نهاوند به منظور بازدید از وضعیت پروژه های ورزشی شهرستان و اقدامات اجرایی گفت: امروز نظارت و نگاه ما به ادارات شهرستان واحد است و بر امورات ورزش و جوانان شهرستان ها واقف هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جمع آوری مینی بوس های در اختیار ادارات شهرستان ها، گفت: ازآنجاکه طی سنوات گذشته از طریق خودرو های عمومی پلاک دولتی حوادث و سوانح جاده ای جبران ناپذیری رخ داد برابر مصوبه مجلس فعالیت و تردد این خودرو ها تا شعاع 10 کیلومتری شهرستان ها ممکن بود به همین جهت با توجه به ناکارآمدی مینی بوس ها برای ادارات شهرستان ها، این خودرو ها جمع آوری شدند.

او در ادامه بابیان اینکه نقدها مثبت و سازنده چراغ راه است، گفت:انعکاس عملکرد اجرایی مدیران و اقدامات زیرساختی در شهرستان ها به دست اصحاب رسانه است که امیدواریم به پوشش این مسائل توجه ویژه ای داشته باشند.

د

منبع: مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14647

به "هیئت های ورزشی همدان برای دریافت اعتبار اقتصادی کد شناسایی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت های ورزشی همدان برای دریافت اعتبار اقتصادی کد شناسایی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید