پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش در ساری روی صحنه می رود

به گزارش بلاگ پو، کارگردان و هنرپیشه بهشهری تئاتر مازندران نمایش پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش را در ساری روی صحنه می برد.

پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش در ساری روی صحنه می رود

به گزارش خبرنگاران، این نمایش یکی از آثار تک پرسوناژ علیرضا کوشک جلالی است که با بازی، کارگردانی و طراحی رضا عموزاد قرار است به مدت 10 شب در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه برود. شخصیت داستان نمایش، کارگری مسلمان و اهل ترکیه به نام علی دلیر است که همراه با خانواده اش در یک شهر کوچک در آلمان سکونت دارد.

خانه او توسط چند جوان آلمانی با انگیزه های نژادپرستانه در آتش می سوزد و نمایش روایت مونولوگ علی از خاطرات اوست. پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش از امشب تا 4 مرداد هر شب از ساعت 21 روی صحنه می رود. بلیت این نمایش علاوه بر گیشه سالن و شهر کتاب ساری، به صورت اینترنتی در سایت www.Iranejra.com نیز فروخته می گردد. تهیه کننده این نمایش آرش وحدت است و علی یخکشی، زهرا حسین زاده، نازنین بهداروند، مهدی اصحابیان، رویا بهداروند، علی جهانشاهی و سارا رضوی در اجرای آن همکاری دارند.

عموزاد نمایش پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش را پیش از این به مدت 8 شب از 3 تا 10 شهریور 1396 در ساری روی صحنه برده بود که با استقبال علاقه مندان به تئاتر روبرو شد. وی از هنرمندان باسابقه و فعال تئاتر مازندران است که تاکنون در جشنواره های مختلف داخلی عناوین متعددی کسب نموده است. این هنرمند سال 1392 در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای بازی در نمایش پُک به کارگردانی صاحب آهنگر نامزد دریافت جایزه برتر بازیگری مرد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9043

به "پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش در ساری روی صحنه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابرهنه، لخت، قلبی در آغوش در ساری روی صحنه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید