پاری سن ژرمن جانشین نیمار را پیدا کرد

به گزارش بلاگ پو، قهرمان لوشامپیونه با بازیکنی که قرار است جای خالی نیمار را در این تیم پر کند به توافق رسید.

پاری سن ژرمن جانشین نیمار را پیدا کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه موندو دپورتیووی اسپانیا، بعضی منابع فرانسوی مدعی شده اند که باشگاه پاری سن ژرمن با نیکلاس پپه، مهاجم تیم فوتبال لیل به توافق رسیده است.

با توجه به نارضایتی باشگاه پاریسی از رویکرد و عملکرد نیمار در دو فصل حضورش در این تیم و انتشار اخباری مبنی بر بازگشت قریب الوقوع او به نوکمپ، PSG مترصد یافتن جانشینی برای این بازیکن برزیلی بوده و مهاجم ساحل عاجی 24 ساله لیل را انتخاب نموده است.

گویا یکی از شروط بازگشت پاری سن ژرمن برای موافقت با فروش نیمار به بارسلونا این بوده که برای او جانشینی مناسب پیدا کند و طبق اعلام منابع فرانسوی این شرط اکنون محقق شده است. طبق گزارش اختصاصی که سایت 10Sport فرانسه منتشر نموده، نیکلاس پپه به تماس قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه پاسخ مثبت داده است.

این در حالی بوده که او از چندین باشگاه بزرگ اروپایی دیگر مانند اینتر، اتلتیکومادرید، لیورپول، منچستریونایتد و آرسنال هم پیشنهاد داشته اما ترجیح داده که در فرانسه بماند. رقمی که این نشریه برای انتقال پپه ذکر نموده، 85 میلیون یورو است که در قیاس با رقمی که PSG از فروش نیمار به دست خواهد آورد به مراتب کمتر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8325

به "پاری سن ژرمن جانشین نیمار را پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن جانشین نیمار را پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید