پاسخ مثبت اوکراین و فرانسه به درخواست ایران درباره جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با درخواست ایران و پاسخ مثبت دو کشور اوکراین و فرانسه جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی در لابراتوارهای این دو کشور بازخوانی می گردد.

پاسخ مثبت اوکراین و فرانسه به درخواست ایران درباره جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی

به گزارش خبرنگاران، رضا جعفرزاده در تبادل نظر با فارس در تشریح آخرین شرایط بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی گفت: جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی در حال حاضر در کشور ایران است و در چند ماه اخیر با آنالیز های کمیسیون آنالیز سانحه سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات زیادی از سانحه تعیین شده است.

وی اعلام کرد: برای بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه، ما به کشورهای اوکراین و فرانسه درخواست دادیم که همکاری نمایند که این دو کشور به درخواست ایران برای بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی در لابراتورهای خود پاسخ مثبت دادند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید نمود: با حضور نماینده های کشورهای ذینفع جعبه های سیاه بوئینگ اوکراین خوانده خواهد شد و تحلیل محتوا در ایران است.

جعفرزاده با بیان اینکه اطلاعات جعبه سیاه به پی بردن به چگونگی بروز سانحه یاری شایانی می نماید، گفت: در چند ماهه اخیر ما منتظر اطلاعات جعبه سیاه نماندیم و یکسری مواد دیگر را آنالیز کردیم و جزییات زیادی از سانحه تعیین شد.

به گزارش فارس، 18 دی ماه سال جاری، بوئینگ 737 اوکراینی با 185 سرنشین 6 دقیقه پس از برخواستن از فرودگاه امام دچار حادثه شد و سقوط کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21733

به "پاسخ مثبت اوکراین و فرانسه به درخواست ایران درباره جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مثبت اوکراین و فرانسه به درخواست ایران درباره جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید