پاسور تیم ملی والیبال دانشجویان: از گروهمان صعود کنیم به فینال یونیورسیاد می رسیم

به گزارش بلاگ پو، پاسور تیم ملی والیبال دانشجویان ایران با بیان اینکه در بازی های یونیورسیاد 2019 در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفته ایم، گفت: اگر از گروهمان صعود کنیم تا 90 درصد راه فینال را رفته ایم.

پاسور تیم ملی والیبال دانشجویان: از گروهمان صعود کنیم به فینال یونیورسیاد می رسیم

حمید حمودی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره وضعیت تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که خود را برای حضور پرقدرت در سی امین دوره بازی های یونیورسیاد دانشجویان دنیا در ایتالیا آماده می نماید، اظهار کرد: هر چند زمان زیادی برای آماده سازی و هماهنگی ایده آل تیم در اختیار نداشتیم اما همه بچه ها با تجربه و حرفه ای هستند و کادر فنی بسیار خوبی نیز داریم که به دقت بر نحوه آماده سازی تیم و برطرف ایرادات نظارت دارند. هدف ما ارائه بهترین نمایش در این رقابت هاست و امیدوارم برابر تیم های قدرتمند گروهمان نتایج خوبی را کسب کنیم.

پاسور باتجربه تیم ملی والیبال دانشجویان ایران درباره تجارب خود در تیم های ملی والیبال نیز گفت: از سال 2008 به ترتیب در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال حضور داشتم و 3 قهرمانی در آسیا در 3 رده چهارمی دنیا در رده نوجوانان و پنجمی دنیا در رده جوانان و امیدها را کسب کردیم. همچنین در رقابت های لیگ سال جاری با تیم شهرداری ورامین عنوان قهرمانی را بدست آوردیم و پیش از آن نیز با تیم بانک سرمایه 2 مرتبه بر سکوی نخست لیگ قرار گرفتیم.

دانشجوی 24 ساله رشته تربیت بدنی درباره هم گروهی ایران با تیم های قدرتمند کانادا، برزیل، فرانسه و لهستان در این رقابت ها اعلام کرد: متاسفانه یا خوشبختانه در گروه مرگ قرار داریم و کار بسیار سختی برای صعود پیش رویمان است، تا جایی که فکر می کنم اگر بتوانیم از این گروه به مرحله بالاتر صعود کنیم 80 تا 90 درصد راه رسیدن به فینال را طی نموده ایم. همه تیم های حاضر در گروه D در سطح بسیار بالایی هستند و قطعاً شاهد رقابتهای سخت و جذابی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در میان تیم های همگروه ایران، لهستان و برزیل را قدرتمندتر از دو تیم دیگر می داند، گفت: بارها مقابل این تیم ها بازی نموده ام و نسبت به آن ها شناخت دارم. بعضی از نفرات قبلی آن ها در حال حاضر عضو تیم بزرگسالان لهستان و برزیل در لیگ ملت ها هستند و نمایش بسیار خوبی نیز داشتند. این کشورها بلافاصله نفرات جدید را جایگزین می نمایند و نمی توان آن ها را دست کم گرفت.

حمودی با بیان اینکه برای نخستین بار است که در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا برای تیم ایران بازی می نماید، گفت: سطح کیفی این رقابت ها بسیار بالاست و مدال آن نیز ارزش زیادی دارد. سال جاری رقابت های امیدهای قهرمانی دنیا برگزار نمی گردد و به همین دلیل کشورها با تمام توان خود در یونیورسیاد ایتالیا حاضر می شوند. امیدوارم بتوانیم با دست پر به ایران بازگردیم و افتخارآفرینی های والیبال ایران را ادامه بدهیم.

وی در سرانجام درباره مصدومیت خود در جریان تمرینات نیز اعلام کرد: در حین تمرین دچار آسیب دیدگی نه چندان جدی شدم اما خدا را شکر مشکل خاصی نیست و تمریناتم را از سر گرفتم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13113

به "پاسور تیم ملی والیبال دانشجویان: از گروهمان صعود کنیم به فینال یونیورسیاد می رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسور تیم ملی والیبال دانشجویان: از گروهمان صعود کنیم به فینال یونیورسیاد می رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید