پردازنده های 5G در راهند

به گزارش بلاگ پو، اسنپدراگون 855 درحال حاضر پردازنده مرکزی بسیاری از پرچم داران 2019 متعلق به شرکت های تولیدکننده تلفن همراه است. رونالد کوانت (Ronald Quandt)، از مجله آنلاین WinFuture و وب سایتGizChina، شایعاتی درباره وجود نسخه 5G اسنپدراگون 865 منتشر نموده است.

پردازنده های 5G در راهند

آن ها معتقدند تراشه اسنپدراگون 865 دو نسخه 5G و 4G خواهد داشت. باتوجه به اینکه تکنولوژی اینترنت 5G هنوز فراگیر نشده است، وجود این دو نسخه از تراشه اسنپدراگون 865 دست فراورینمایندگان تلفن همراه را برای فراوری نسخه های ارزان تر از پرچم داران خود برای بازارهای فاقد اینترنت 5G بازمی گذارد.

مودم 5G باشد یا نباشد؛ مسئله این است

درحال حاضر، گوشی های هوشمندی همانند گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G دارند و تجربه استفاده از اینترنت 5G را می توانند به کاربران ارائه دهند؛ اما این تکنولوژی نوپا است و زیر ساخت های آن در شهر های معدودی وجود دارد. البته، باید به این نکته اشاره نمود که زیرساخت مربوط به شبکه های 5G رفته رفته بهبود خواهد یافت.

به طورحتم، عرضه تراشه اسنپدراگون 865 در دو نسخه با بهره گیری از ارتباط 5G و 4G این امکان را به مشتریانکوالکام می دهد تا بنابر نیازهای خود از تراشه پرچم دار جدید استفاده نمایند و درصورت استفاده از نسخه 4G، فضای بیشتری برای استفاده از ماژول های دیگر داشته باشند.

زومیت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: انتخاب
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6893

به "پردازنده های 5G در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردازنده های 5G در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید