پروتون درمانی جایگزین اشعه درمانی می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از تک اکسپلوریست، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد پروتون درمانی در کنار شیمی درمانی می تواند اثرات جانبی آزاردهنده مقابله با سرطان را کاهش دهد و همین طور نتایج بهتری را به همراه آورد.

پروتون درمانی جایگزین اشعه درمانی می گردد

آنالیز های محققان دانشگاه واشنگتن نشان می دهد، بیماران سرطانی که به طور آزمایشی از روش پروتون درمانی استفاده نموده اند، با عوارض جانبی کمتری روبرو شده اند و مدت زمان کمتری را در بیمارستان سپری نموده اند. این کار هزینه های درمانی را نیز کاهش داده و کیفیت زندگی بیماران سرطانی را ارتقا می بخشد.

از جمله مزایای پروتون درمانی در کنار شیمی درمانی می توان به کاهش دشواری بلعیدن غذا و کمتر شدن حالت تهوع و اسهال اشاره نمود. محققان امیدوارند با تکمیل آزمایش های خود بر روی این روش درمانی بتوانند در آینده از آن به طور گسترده استفاده نمایند.

پروتون ها ذرات الکترومغناطیسی هستند که فاقد جرم هستند و از همین رو می توانند به راحتی در درون بدن حرکت نموده و بدون ایجاد آسیب جدی از بافت های مختلف عبور نمایند. این ذرات عموماً دارای بار مثبت هستند و لذا بعد از رسیدن به هدف متوقف شده و مسائل جانبی ایجاد نمی نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18429

به "پروتون درمانی جایگزین اشعه درمانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتون درمانی جایگزین اشعه درمانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید