پولیسیچ: من هازارد نیستم، هدفم گلزنی در چلسی است

به گزارش بلاگ پو، کریستین پولیسیچ امیدوار است بتواند تا جاییکه ممکن است برای چلسی در لیگ برتر گلزنی کند. او پر کردن جای ادن هازارد را نیز بسیار سخت و نشدنی دانست.

پولیسیچ: من هازارد نیستم، هدفم گلزنی در چلسی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، چلسی کریستین پولیسیچ را با قراردادی به ارزش 64 میلیون یورو به خدمت گرفت. این بازیکن درباره حضور در چلسی و پرکردن جای ادن هازارد گفت: من هازارد نیستم و سبک بازی خودم را دارم و دوست دارم بتوانم خودم را ثابت کنم. سخت ترین کار الان این است که بتوانم اولین گلم را برای چلسی به ثمر برسانم. در این صورت خیالم راحت می گردد و می توانم تا جاییکه ممکن است برای تیم گلزنی کنم. این هدفی است که به دنبال آن هستم. همانطور که گفتم هازارد بازیکن بزرگ و کاملی است و نمی توان جای خالی او را پر کرد. همه چیز به خودم بستگی دارد و باید بتوانم از موقعیتی که دارم و در تیمی بزرگ بازی می کنم استفاده کنم و در موقعیت های هجومی به تیم یاری کنم.

پولیسیچ طی پنج سالی که در تیم دورتموند پا به توپ شد و 151 بار پیراهن این تیم را بر تن کرد و پیروز شد در این میان 33 گل به ثمر برساند و 38 پاس گل نیز ثبت کند. این ستاره آمریکایی دورتموند تنها توانست یک جام حذفی را با تیم این به دست بیاورد

چلسی فصل قبل با راهنمایی ساری نتوانست در لیگ جزیره عملکرد خوبی از خود نشان دهد ولی قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9719

به "پولیسیچ: من هازارد نیستم، هدفم گلزنی در چلسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولیسیچ: من هازارد نیستم، هدفم گلزنی در چلسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید