پیغام عجیب امیررضا خادم و تایید نرسیدن تایید صلاحیتش به انتخابات

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در حالیکه عدم تأیید صلاحیت سه کاندیدای نامدار انتخابات فدراسیون کشتی همچنان با واکنش مختلف اهالی کشتی و بسیاری از علاقمندان به ورزش روبرو شده است، پیامی عجیب و معنادار از سوی امیررضا خادم در فضای مجازی، بر پیچیدگی این وضعیت اضافه کرد.

پیغام عجیب امیررضا خادم و تایید نرسیدن تایید صلاحیتش به انتخابات

امیررضا خادم که نامش در کنار علیرضا دبیر و عباس جدیدی به عنوان اصلی ترین رقبای تأیید صلاحیت نشده انتخابات کشتی مطرح است، شب گذشته بعد از اعلام رسمی اسامی کاندیداهای تأیید شده، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیغامی را منتشر کرد که در واقع نشان دهنده کنارگیری از انتخابات و کنار آمدن با عدم تأیید صلاحیتش برای انتخابات است.

وی در این پیغام با انتشار تصویری از چند رئیس جوان که در هیأت های کشتی استان های مختلف فعالیت می نمایند نوشت:

ما که.....!

ولی به عنوان یک سرد و گرم چشیده همواره مستقل پیشنهاد می کنم: هر کس سکاندار ورزش اول کشورمان شد، هوای این 6 -5 جوان را داشته باشد.

البته امیرخادم در این پیغام کنایه ای هم به یکی از رقبای اصلی خود در انتخابات زده که معین کند او بر خلاف رقیبش یک کاندیدای مستقل بوده و برای احراز صلاحیت نیازی به رایزنی با هیچ مسئولی نداشته است.

به هر حال در شرایطی که انتخابات مجمع فدراسیون کشتی باید صبح روز چهارشنبه 26 تیرماه برگزار گردد، می توان پیغام امیررضا خادم و عدم تأیید صلاحیت وی تا این لحظه را نوعی کناره گیری از انتخابات و انصراف از کاندیداتوری ریاست فدراسیون کشتی تلقی کرد. مگر اینکه در روزهای باقیمانده تا انتخابات اتفاق عجیب دیگری رخ دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8946

به "پیغام عجیب امیررضا خادم و تایید نرسیدن تایید صلاحیتش به انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام عجیب امیررضا خادم و تایید نرسیدن تایید صلاحیتش به انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید