پیروزی ساحلی بازان والیبال ایران در شروع دور گروهی

به گزارش بلاگ پو، تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با پیروزی برابر تیمور شرقی و تایلند دور گروهی بازی های آسیایی 2018 اندونزی را با پیروزی شروع کردند.

پیروزی ساحلی بازان والیبال ایران در شروع دور گروهی

به گزارش خبرنگاران، رقابت های والیبال ساحلی بازی های آسیایی 2018 اندونزی از ظهر امروز(یک شنبه) آغاز شد که تیم های ملی الف و ب ایران موفق شدند با برتری برابر تیمور شرقی و تایلند دور گروهی را با پیروزی آغاز کردند.

در یکی از نخستین دیدار ها که از ساعت 13:10 آغاز شد تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران با ترکیب آرش وکیلی و بهمن سالمی موفق شد برابر تایلند(جونگکلانگ - خائولومتارن) با نتیجه دو بر صفر و با امتیاز های 21 بر 17 و 21 بر 18 به پیروزی رسید و باید در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی فردا از ساعت 12:20 به وقت تهران در برابر تیم مالدیو قرار بگیرد.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران به همراه نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و سفیر ایران در اندونزی از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

همچنین تیم ملی الف ایران با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی توانست در اولین بازی دور گروهی با حساب دو بر صفر و با امتیاز های 21 بر 12 و 21 بر 10 از سد تیمور شرقی(رابسون - اینوچنسیو) بگذرد و باید در دومین بازی روز سه شنبه از ساعت 12:20 به وقت تهران به مصاف ژاپن برود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 817

به "پیروزی ساحلی بازان والیبال ایران در شروع دور گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ساحلی بازان والیبال ایران در شروع دور گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید