3 خانه روستایی بومهن در هفته دولت افتتاح می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمد سیفی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی گفت: خبرنگاران در عین امانتداری لازم است که مطالب را به صورت صادقانه به جامعه و مردم انتقال دهند چرا که شفاف سازی اطلاعات و انعکاس اخبار از مزایای پیشرفت و توسعه هر نهاد و جامعه ای محسوب می گردد.

3 خانه روستایی بومهن در هفته دولت افتتاح می گردد

وی اضافه کرد: راهکارهای ارائه گردیده برای انجام امور دولتی و خصوصی از طرف خبرنگار ان ارزشمند است و همه باید سعی کنیم با همدلی و دلسوزی مشکلات را سامان دهی کنیم.

سیفی در ادامه اضافه کرد: در هفته دولت یک زمین چمن، یک مجموعه ورزشی و 3 خانه روستایی کرشت، طاهر آباد و گل خندان با همت فدراسیون ورزش های بومی محلی در پردیس افتتاح خواهد گشت که امیدواریم با احداث و بهره برداری از این 3 خانه روستایی به سرانه های ورزشی شهر اضافه کرده گردد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه ورزشی منطقه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال اجرا است گفت: همه فعالیت های ورزشی در ارتقای سرانه ورزشی شهر نقش موثر دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پردیس با بیان اینکه با همکاری شهرداری و شورای شهر بومهن نیز استخری با اعتبار 7 میلیارد در این شهر کلنگ زنی خواهد گشت گفت: باید اعلام کنیم که ورزش جزء صنعت هر شهر است ولی جای آن در صنعت خالی است، بارها فرماندار و مسئولان شهرستانی در جلسات اعلام می نمایند که 8300 واحد صنفی و صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان داریم که واقعا ورزش نباید فاکتور گرفته گردد.

وی با بیان این که شهر پردیس شهری نوپا و جوان است گفت: این شهر احتیاج به جذب سرمایه گذاران دارد و کارهای فرهنگی و اجتماعی و عمرانی فراونی در سطح شهر انجام گرفته که نباید کوشش های مسئولان نادیده گرفته گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: mehrnews.com
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 74

به "3 خانه روستایی بومهن در هفته دولت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 خانه روستایی بومهن در هفته دولت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید