87 پروژه صنعت برق در یزد افتتاح می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا صحتی امروز در نشستی خبری با اشاره به پروژه های صنعت برق استان یزد در هفته دولت گفت: در این هفته 87 پروژه با اعتبار 300 میلیارد تومان افتتاح می گردد که مهمترین آنها، دو نیروگاه فراوری پراکنده برق است که در این هفته به شبکه برق یزد متصل می گردد.

87 پروژه صنعت برق در یزد افتتاح می گردد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خاموشی های تابستانه یزد که تقریبا در تمام نقاط کشور نیز رخ داد، اضافه نمود: این خاموشی ها به دلیل خروج نیروگاه های آبی از مدار فراوری به دلیل کمبود بارندگی و خشکسالی ها بود و این امر کاهش فراوری برق را به همراه داشت.

صحتی با بیان اینکه اغلب ساعات خاموشی ها بین ساعت 9 تا 11 صبح رخ داد، بیان نمود: برنامه ریزی ها به نحوی بود که مردم در گرمای هوا دچار مشکل نشوند ضمن اینکه این خاموشی ها می توانست برای کارخانجات نیز خساراتی را نیز به همراه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به ساعات اوج مصرف در تابستان سال جاری در استان یزد یادآور شد: سال جاری در تیرماه بیشترین میزان برق مصرف شد اما با این حال مشترکان خانگی و صنعتی نسبت به سال گذشته 20 درصد صرفه جویی داشتند.

وی در مورد تعداد مشترکان برق استان یزد نیز بیان نمود: در حال حاضر تعداد مشترکان برق استان یزد 652 هزار و 817 مشترک است که از این تعداد 529 هزار و 438 مشترک خانگی و 83 هزار مورد هم مربوط به مشترکان صنعتی و بقیه مشترکان سایر بخش ها هستند.

صحتی در مورد برق رسانی به مناطق روستایی نیز بیان کرد: در حال حاضر 99.73 درصد از خانوارهای روستایی استان یزد از نعمت برق برخوردارند و و تمام روستاهای بالای 10 خانوار یزد، برق دار گردیده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 973

به "87 پروژه صنعت برق در یزد افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "87 پروژه صنعت برق در یزد افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید