اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان تاکسی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری شامل تاکسی و اتوبوس با رویکرد پوشش بیمه ای با حضور جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور امضاء شد.

اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان تاکسی

این تفاهم نامه دوشنبه 15 بهمن طی مراسمی با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به امضای مدیران عامل یک بانک عامل ، یک رکت بیمه ای و اتحادیه های تاکسیرانی ها و اتوبوسرانی های شهری کشور رسید.

جمالی نژاد در این مراسم طی سخنانی گفت: طرح پوشش بیمه ای رانندگان حمل و نقل عمومی شهری با تسهیلات قرض الحسنه صفر در صد در راستای اجرای طرح های حمایتی ویژه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری برای نخستین بار در کشور اجرایی می گردد.

وی اضافه نمود: در این طرح که برای اولین بار در قالب توافق نامه ای چند جانبه منعقد می گردد و این بانک عامل پرداخت تسهیلات بدون سود در قالب کارت اعتباری تا سقف 30 میلیون ریال در حوزه رانندگان تاکسی و تا سقف 60 میلیون ریال در حوزه رانندگان اتوبوس شهری اقدام می نماید.

وی اضافه نمود: با این کارت به متقاضیان این امکان داده می گردد تا از خدمات بیمه تکمیل درمان، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه نامه های مورد احتیاج تا سقف در نظر گرفته شده استفادو در اقساط 12 ماهه بدون پیش پرداخت و با سود صفر درصد نسبت به باز پرداخت آن اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: این اعتبار به صورت سیستمی و بدون احتیاج به مراجعه مجدد راننده به بانک برای سالهای بعدی نیز تمدید می گردد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کلانشهرهای ما با ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می نمایند گفت: ما تنها نمی توانیم نظاره گر باشیم و باید برای جوان شدن حمل و نقل عمومی اقدام کنیم و طرح هایی نظیر نوسازی 67 هزار تاکسی که راه مهمی برای کاهش آلودگی و ترافیک به شمار می رود را پیگیری و اجرا کنیم.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه تمامی رانندگان فعال در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهری کشور و خانواده های تحت تکفل آنان میتوانند از خدمات بیمه تکمیل درمان و سایر خدمات بیمه ای بهره مند شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4430

به "اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید