بازگشت آلونسو به رئال مادرید، این بار در نقش مربی

به گزارش بلاگ پو، هافبک سال های گذشته تیم فوتبال رئال مادرید به عنوان مربی به این باشگاه بازمی شود.

بازگشت آلونسو به رئال مادرید، این بار در نقش مربی

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه زین الدین زیدان بازیکن پیشین رئال مادرید دوره موفقی را در سرمربیگری این تیم پشت سر گذاشت، این باشگاه به دنبال استفاده از سایر بازیکنان پیشین خود برای سرمربیگری تیم های رده های مختلف رئال است. در همین راستا، ژابی آلونسو هافبک پیشین تیم مادریدی برای شروع ماجراجویی جدید به عنوان مربی آکادمی باشگاه رئال مادرید، به جمع کهکشانی ها باز خواهد گشت.

ستاره پیشین سفیدپوشان مادرید، امروز (سه شنبه) راهنمایی تیم زیر 14 سال رئال مادرید (یکی از تیم های پایه رئال) را بر عهده می گیرد. آلونسو تنها بازیکن سابق رئال نیست که در آکادمی باشگاه فعالیت خواهد نمود، بلکه سانتیاگو سولاری و رائول گونسالس هم راهنمایی رئال مادرید کاستیا (تیم زیر 18 سال رئال مادرید که در لیگ دسته سوم اسپانیا بازی می نماید) و کادت B (یکی دیگر از تیم های پایه رئال) را بر عهده دارند.

آلونسو و رائول در ماه می، دوره های مربیگری یوفا را زیر نظر فدراسیون فوتبال اسپانیا پشت سر گذاشتند و پیش از اینکه به صورت رسمی سرمربیگری را شروع نمایند، باید یک سال راهنمایی یک تیم پایه را بر عهده بگیرند. این دوره یک ساله به این دو بازیکن سابق اسپانیایی اجازه می دهد که در هر تیمی از هر رده ای مربیگری نمایند.

ژابی آلونسو پنج سال در رئال مادرید بازی کرد و با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا رسید. این بازیکن سال 2014 به بایرن مونیخ ملحق شد و فصل گذشته با پیراهن این تیم، از فوتبال خداحافظی کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1014

به "بازگشت آلونسو به رئال مادرید، این بار در نقش مربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آلونسو به رئال مادرید، این بار در نقش مربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید