دنبال افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد هستیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سید کمال الدین شهریاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست منطقه ای مدیران کمیته امداد استان بوشهر در شهر دلوار تنگستان گفت: کمیته امداد یکی از ثمرات انقلاب است که ماندگاری و اعتلای این نهاد به دلیل پایه بندی به اعداف متعالیش بوده است.

دنبال افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد هستیم

وی اضافه کرد: در طی این چهل سال خدمات کمی و کیفی این نهاد روز به روز اضافه کرد شده به گونه ای که امروز در حوزه های مختلفی به جامعه محروم کشور خدمات می دهد که بخش عمده ای از این خدمات جز وظایف سایر وزارت خانه ها محسوب می گردد.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: کمیته امداد امروز در خصوص تحت پوشش قراردادن مددجویان به لحاظ پرداخت خدمات مستمری، درمان، آموزش و تخصیل، ازدواج، اشتغال و ساخت مسکن در حالی فعال است که برای هر کدام از این فعالیت ها، یک وزارت خانه ایجاد شده است در حالی که در روز اول که کمیته امداد تاسیس شد چنین وظایفی تعریف نشده بود.

شهریاری ادامه داد: امروز کار در کمیته امداد به سطحی رسیده که وظیفه مستمری دادن جزء وظایف حاشیه ای این نهاد قلمداد می گردد و هدف اصلی توانمندسازی مددجویان به عنوان یک هدف پایه دار است.

وی با اعلام این که کمیته امداد یکی از کم حاشیه ترین و بی بروکراسی ترین دستگاه هایی است که به فوریت در یاری به محرومین گام بر می دارد ، بیان نمود: در بودجه های سنواتی کوشش نموده ایم که کمیته امداد به خوبی دیده گردد و به دنبال این هستیم که در سال آینده به همان گونه که به حقوق کارمندان دولت اضافه نموده شده به مستمری مددجویان کمیته امداد نیز اضافه نموده می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3377

به "دنبال افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید