عملکرد جالب توجه دروازه بان پدیده، بهزادی بهترین سنگربان لیگ برتر

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پدیده با پیروزی بر نساجی در هفته یازدهم با شایستگی به صدرنشینی اش در لیگ برتر ادامه داد تا معین گردد نتایج این فصل آنها اتفاقی نبوده است.

عملکرد جالب توجه دروازه بان پدیده، بهزادی بهترین سنگربان لیگ برتر

در حالی که پدیده با 5 گل خورده بعد از پرسپولیس دارای بهترین خط دفاعی مسابقات است، یوسف بهزادی دروازه بان جوان این تیم با 6 کلین شیت دارای بهترین عملکرد در بین دروازه بان های لیگ برتر است.

بهزادی در حالی 6 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه پدیده شده است که تنها در 8 بازی برای این تیم به میدان رفته و در 8 بازی 6 بار دروازه اش را بسته نگه داشته است.

این دروازه بان جوان یکبار نیز پاس گل داده تا از این حیث هم عملکردی جالب توجه داشته باشد. در 3 هفته اول مسابقات شهاب گردان وظیفه حفاظت از دروازه پدیده را بر عهده داشت اما از هفته چهارم و بازی پدیده مقابل سپیدرود در رشت که منتج به پیروزی 2 بر صفر شاگردان گل محمدی شد این دروازه بان وارد ترکیب سرخ پوشان مشهدی شد.

بعد از دروازه بان پدیده، علیرضا بیرانوند با 4 کلین شیت در 6 بازی، سید مهدی رحمتی با 4 کلین شیت در 7 بازی، وحید شیخ ویسی با 4 کلین شیت در 8 بازی و محسن فروزان با 4 کلین شیت در 10 بازی در رده بعدی بهترین دروازه بان های فصل جاری قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2665

به "عملکرد جالب توجه دروازه بان پدیده، بهزادی بهترین سنگربان لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد جالب توجه دروازه بان پدیده، بهزادی بهترین سنگربان لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید