فوتبال دنیا، واکنش فردیناند و اسکولز به اختلاف پوگبا و مورینیو

به گزارش بلاگ پو، دو اسطوره باشگاه منچستریونایتد به اختلافات اخیر ژوزه مورینیو و پل پوگبا واکنش نشان دادند.

فوتبال دنیا، واکنش فردیناند و اسکولز به اختلاف پوگبا و مورینیو

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی از ساعت 15 امروز (شنبه به وقت تهران) در دیداری خارج از خانه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف وستهام می رود که ژوزه مورینیو همانطور که در کنفرانس خبری پیش از این بازی نوید داده بود، پل پوگبا را با وجود اختلافاتی که بین این دو به وجود آمده، در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار داده است. موضوع از انتقادهای پوگبا از تاکتیک های مبتنی بر دفاع آقای خاص آغاز شد که منجر به دریافت بازوبند کاپیتانی از پل شد و در ادامه درگیری لفظی بین مورینیو و پوگبا در تمرین چهارشنبه من یونایتد به وجود آمد.

پل اسکولز، هافبک پیشین سرخپوشان منچستر در آستانه بازی منچستریونایتد مقابل وستهام در یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت به عنوان مفسر برنامه گفت: به اعتقاد من بازیکن این حق را ندارد که تاکتیک های تیم را زیر سؤال ببرد و پوگبا نباید این کار را می کرد. به هر حال در تمرینات، پشت درهای بسته گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد. من فکر می کنم حضور دوربین های فیلمبرداری در تمرینات کمکی نمی کند و در این زمینه حق با مورینیو بود. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

ریو فردیناند، مدافع پیشین شیاطین سرخ نیز که در این برنامه کنار اسکولز به عنوان مفسر حضور داشت، تأکید کرد: منچستریونایتد 90 میلیون پوند بابت جذب پوگبا پرداخت نموده و البته که باید در این بازی در ترکیب اصلی قرار می گرفت. اگر پل در ترکیب قرار نمی گرفت، سناریوهای دیوانه واری توسط رسانه ها شکل می گرفت. به اعتقاد من از حیث عملکردی پوگبا شایسته قرار دریافت در ترکیب 11 نفره است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1965

به "فوتبال دنیا، واکنش فردیناند و اسکولز به اختلاف پوگبا و مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، واکنش فردیناند و اسکولز به اختلاف پوگبا و مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید