هلی کوپتر در مرکز ملی فوتبال فرود آمد

به گزارش بلاگ پو، آنچه من در مرکز ملی فوتبال دیدم مجموعه ای از فرآیندهای قابل توجه در بعد امکانات و برنامه ریزی بود که امیدوارم در نهایت به پیشرفت فوتبال ما یاری کند.

هلی کوپتر در مرکز ملی فوتبال فرود آمد

به گزارش خبرنگاران ،وحید هاشمیان،امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال،ضمن دیدار و صحبت با محمدرضا ساکت،دبیرکل فدراسیون فوتبال از امکانات این مجموعه بازدید کرد.

وی در خصوص شرایطی که برای تیم های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی در نظر گرفته شده گفت:حدود 8 سال پیش بود که آخرین بار به مرکز ملی فوتبال آمدم و باید بگویم این مجموعه دچار تحولات اساسی شده است.از دید من،امکاناتی که برای بازیکنان کلیه تیم های ملی در نظر گرفته شده است، بسیار مطلوب و مثمر ثمر است.من از بخش های مختلف بازدید داشتم و معتقدم امکاناتی که برای تیم فوتسال در نظر گرفته شده بسیار مناسب بود.

هاشمیان ادامه داد:نسل جدید فوتبالی وارد فدراسیون شده که اتفاق بسیار خوبی است و به سهم خود از مسوولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم.امروز من در مرکز ملی فوتبال با جمعی از دوستان و هم تیمی های سابقم دیدار کردم که حضور این نفرات در مجموعه فدراسیون فوتبال می تواند اتفاق بسیار مناسبی باشد.

مهاجم سابق تیم ملی گفت:شاید کسی از بیرون متوجه نشود که برای برگزاری یک اردو چه اتفاقاتی رخ می دهد اما آنچه من در مرکز ملی فوتبال دیدم مجموعه ای از فرآیندهای قابل توجه در بعد امکانات و برنامه ریزی بود که امیدوارم در نهایت به پیشرفت فوتبال ما یاری کند.فوتبال ما تیم اول آسیا است و باید تلاش کنیم که هم سطح توقعات، امکانات داشته باشیم.شخصا آرزو دارم روزی شرایطی فراهم شود که همه باشگاههای کشور ما هم امکانات خوبی داشته باشند و بر اساس استانداردها پیش بروند.

3-220

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1993

به "هلی کوپتر در مرکز ملی فوتبال فرود آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلی کوپتر در مرکز ملی فوتبال فرود آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید