پرسپولیس &ndash پیکان؛ نبرد نابرابر

به گزارش بلاگ پو، قرمزها البته حتی با پیروزی در این دیدار هم از رده چهارم بالاتر نخواهند رفت و برای نزدیک شدن به صدر جدول، باید به بازی های معوقه شان دل ببندند.

پرسپولیس &ndash پیکان؛ نبرد نابرابر

به گزارش خبرنگاران ، دوشنبه 28،8،97، بازی معوقه هفته نهم از هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم آزادی، ساعت 16:15

داور: مهدی مرجان زاده

یاری ها: محمدرضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیان

نگاه فنی

پرسپولیسی ها در 24 بازی مقابل جلالی 9 برد بدست آورده اند، 8 بار مجید جلالی آن ها را برده و 7 تقابل آنها هم بدون برنده به خاتمه رسیده است. در این 24 تقابل، سهم سرخپوشان پایتخت 31 گل بوده یعنی به طور میانگین 1.29 گل زده در هر بازی. شاگردان جلالی هم 28 گل به پرسپولیس زده اند که به طور میانگین 1.16 گل زده در هر بازی می گردد. مجید جلالی اگر بتواند در بازی روز دوشنبه از سد لشگر نصفه و نیمه پرسپولیس بگذرد، ضمن اینکه به تنهایی مربی ای می گردد که بیشترین برد را در تاریخ لیگ برتر مقابل این تیم داشته، در تعداد برد و باخت در لیگ برتر هم با پرسپولیسی ها برابر می گردد. برانکو اما با وجود در اختیار نداشتن ملی پوشانش همچنان دنبال پیروزی است و از تیم خسته اش سه امتیاز را توقع نموده است. گذشته از خستگی این چند ماه، بگومگوهای اخیر بر سر برگزاری و یا تعویق این بازی هم بهانه خوبی بوده برای بهم زدن تمرکز پرسپولیس که باید ببینیم آیا جوان های کم تجربه اش حریف تیم سرسخت مجید جلالی می شوند؟ قرمزها البته حتی با پیروزی در این دیدار هم از رده چهارم بالاتر نخواهند رفت و برای نزدیک شدن به صدر جدول، باید به بازی های معوقه شان دل ببندند.

چهره ویژه پرسپولیس: سیامک نعمتی (88)

جلالی حاضر بود همه بازیکنانش را از دست بدهد اما نعمتی را نه. حالا اما باید تیمش را به دیدار پرسپولیسی بفرستد که یکی از ستاره هایش همین سیامک نعمتی است و حتما سرشار از انگیزه برای خودنمایی مقابل تیم سابقش.

چهره ویژه پیکان: محمد قاضی (11)

حضور کوتاه مدت قاضی در پرسپولیس آنقدر جذاب نبود که حالا با اشتیاق بنشاندمان پای تقابل امروز. بدون تردید دعواهای اخیر آنها بر سر قراردادی که هرگز تسویه نشد، بیشترین انگیزه را برای این رویارویی به هر دو طرف خواهد داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، آدام همتی، گادوین منشا، علی علیپور

ترکیب احتمالی پیکان: وحید شیخ ویسی، حجت حق وردی، سجاد مشکل پور، علی حمودی، شاهین ثاقبی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، آرمان قاسمی، سیدمهران موسوی، امیرحسین کریمی، محمد قاضی

2 - 390

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2936

به "پرسپولیس &ndash پیکان؛ نبرد نابرابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس &ndash پیکان؛ نبرد نابرابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید