پیشکسوتان قلب و عروق کشور تقدیر می شوند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مژده مزیدی دبیر اجرایی بیستمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ، گفت: بیستمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق به همت انجمن آترواسکلروز ایران در روزهای 20 تا 23 شهریور 97 در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد.

پیشکسوتان قلب و عروق کشور تقدیر می شوند

وی اضافه نمود: دستاوردها و کوشش هیات مدیره انجمن آترواسکلروز ایران در راستای برگزاری کنگره و همایش ها در ابعاد بین المللی و مبنی بر استاندارهای جهانی، همواره بر این راسخ بوده که همچون سال های قبل، بیستمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق نیز، بستر های لازم جهت ایجاد علاقه و بالا بردن انگیزه حضور فعالان حوزه پزشکی کشور در به اشتراک گذاشتن آخرین تحقیقات، ایده ها و روش های نوآورانه خود در سطحی فراتر، فراهم آورد.

مزیدی ادامه داد: بیش از 220 نفر از سخنرانان علمی، هیات رئیسه و گرداننده پانل و بیش از 25 سخنران خارجی از انگلیس، ایتالیا، فرانسه اتریش، جمهوری چک، ترکیه، آلمان، آمریکای شمالی و همچنین بیش از 4000 شرکت نماینده جامعه پزشکی قلب و عروق کشور، متخصصین قلب و عروق ، فوق تخصص قلب، فلوشیپ اینترونشال، بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص اکوکاردیوگرافی، متخصصین الکتروفیوزیولوژی، رزیدنت ها و فلوشیپ های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب در بیستمین کنگره حضور خواهند داشت.

وی اضافه نمود: امسال هم نیز همچون سال های قبل به مقالات برتر و خاتمه نامه برتر پزشکی، جوایزی به رسم یادبود از طرف کنگره به برگزیدگان اهدا خواهد گشت.

مزیدی گفت: پزشکان و متخصصین قلب و عروق در اقصی نقاط جهان قادر خواهند بود تمامی سخنرانی های علمی کنگره به صورت آنلاین از طریق وب سایت و اپلیکیشن جامع انجمن آترواسکلروز ایران مشاهده نمایند.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری کنگره ، نمایشگاه جانبی تخصصی شرکت های تجهیزات پزشکی ،دارویی و تصویر برداری برگزار خواهد گشت که فرصتی است برای شرکت های فعال در حوزه پزشکی کشور تا آخرین توانمندی ها و دستاوردهای روز دنیا را در فضای علمی پزشکی در معرض دید همگان قرار داده تا پزشکان و پرستاران حاضر در کنگره از آخرین اطلاعات و محصولات دارویی، تجهیرات پزشکی و تصویر برداری بهره مند شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: mehrnews.com
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 113

به "پیشکسوتان قلب و عروق کشور تقدیر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوتان قلب و عروق کشور تقدیر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید