چهارمین بازیکن عراقی پرسپولیس، مثل بشار یا تکرار صلاح؟

به گزارش بلاگ پو، ایمن حسین چهارمین عراقی پرسپولیس خواهد بود که حتما برانکو خدا خدا می نماید مثل بشار رسن باشد، نه مثل صلاح حسن.

چهارمین بازیکن عراقی پرسپولیس، مثل بشار یا تکرار صلاح؟

به گزارش خبرنگاران / آیمن حسین اگر بیاید، چهارمین بازیکن عراقی پرسپولیس در لیگ برتر خواهد بود. اواین خرید قرمزها از عراق، صلاح حسن بود که در 15 بازی ملی، 5 گل زده و مرد سال 2005 فوتبال عراق گردیده بود. او بعد از بازی در الزوارء و نیروی هوایی عراق، در سال 85 به تهران آمد و در هشت بازی، یک گل برای پرسپولیس زد.

هوار ملامحمد پیش از پرسپولیس در تیم های نیروی هوایی ، الانصار، آپولون، العین، الخور و آنورتوسیس بای نموده بود. او در لیگ نهم 17 بازی برای پرسپولیس انجام داد که حاصلش 5 گل و 3 پاس گل بود. ملامحمد در شش بازی جام حذفی هم یک گل به ثمر رساند. هوار در دوران حضورش در پرسپولیس دو شهرآورد را هم تجربه کرد؛ شهرآورد 67 که یک - یک شد و پیروزی دو بر یک در شهرآورد 68. این بازیکن عراقی بعد از ترک پرسپولیس به باشگاه اربیل رفت و از آنجا به تهران برگشت؛ این بار برای بازی در استقلال.

سومین عراقی اما هنوز پیراهن پرسپولیس را به تن دارد و اتفاقا در تیم های امید و بزرگسالان عراق همبازی آیمن حسین بوده. بشار رسن بر خلاف هموطنانش هرگز روی خوش به حاشیه ها نشان نداد و حالا یکی از مهره های کلیدی تیم محروم برانکو به حساب می آید.

به قول معروف، هندوانه در بسته است اما برانکو حتما خدا خدا می نماید که آیمن حسین هم مثل بشار مفید و بی حاشیه باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 474

به "چهارمین بازیکن عراقی پرسپولیس، مثل بشار یا تکرار صلاح؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین بازیکن عراقی پرسپولیس، مثل بشار یا تکرار صلاح؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید