احمدی: برای کسب مدال طلا دورخیز نموده ام، آماده پیکار با رقبا هستم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سروش احمدی بعد از چهار سال کوشش بی وقفه خود را ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی دنیا رساند. تکواندوکار قائمشهری و 24 ساله تیم ملی در تابلوی افتخارات خود تاکنون 2 طلا جام دنیای 2017 ساحل عاج و 2018 امارات، طلای المپیک هنرهای رزمی 2017، طلای قهرمانی آسیا 2018، طلا و نقره جام باشگاه های آسیا و طلای جام فجر را ثبت نموده است.

احمدی: برای کسب مدال طلا دورخیز نموده ام، آماده پیکار با رقبا هستم

تکواندوکاری با قد و قامت مناسب برای وزن سوم یا همان 63- کیلوگرم که بعد از دو دوره پشت خط ماندن، بالاخره جواز حضور در رقابتهای قهرمانی دنیا را کسب نموده است. او در اردوهای تیم ملی سخت تمرین نموده و اکنون با آمادگی بالا راهی منچستر می گردد.

سروش احمدی در مورد آخرین شرایط آمادگی خود به خبرنگاران گفت: تمرینات سخت و فشرده ای را طی نموده ایم و در آستانه اعزام به مسابقات دنیای به جرأت می توان گفت فوق العاده آماده هستیم. با تمریناتی که در منچستر خواهیم داشت به شرایط مطلوب کادر فنی برای حضور در رقابتهای قهرمانی دنیا دست پیدا خواهیم کرد.

احمدی در مورد رقبای خود در این مسابقات هم گفت: یکی از برنامه کادر فنی در اردوها همین موضوع بوده است. روی تک تک حریفان کار شده و برای همه آنها برنامه داریم. همانطور که رقبای دیگر ما را بررسی می نمایند، ما هم این رویه را داریم.

تکواندوکار وزن سوم کشورمان ادامه داد: دو دوره رقابتهای دنیای پشت خط ماندم. دو نفر از دوستانم به مسابقات دنیای رفته و خدا را شکر هر دو هم با مدال برگشتند. قلبا از موفقیت آنها شاد شدم. در این دوره هم خدا کمک کرد تا کوشش های من نتیجه داد و به حق خود رسیدم و مسافر منچستر شوم.

وی در انتها گفت: دوره قبل در وزن سوم به نشان نقره دنیا دست پیدا کردیم و در این دوره به امید خدا کوشش خواهم کرد که طلای این وزن را کسب کنیم.

رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا 25 اردیبهشت ماه در منچستر شروع می گردد و سروش احمدی در وزن 63- کیلوگرم آدینه 27 اردبهشت ماه به مصاف رقبای خود می رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6976

به "احمدی: برای کسب مدال طلا دورخیز نموده ام، آماده پیکار با رقبا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: برای کسب مدال طلا دورخیز نموده ام، آماده پیکار با رقبا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید