امیرحسین فتحی خطاب به بازیکنان استقلال: همه از نمایش شما مقابل السد راضی بودند، باید برای ستاره سوم کوشش کنیم

به گزارش بلاگ پو، امیرحسین فتحی, سرپرست باشگاه استقلال در جمع بازیکنان این تیم تاکید نمود: باید فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را فراموش و برای کسب ستارم سوم استقلال در فصل آینده این رقابت ها کوشش کنیم.

امیرحسین فتحی خطاب به بازیکنان استقلال: همه از نمایش شما مقابل السد راضی بودند، باید برای ستاره سوم کوشش کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال, امیر حسین فتحی, سرپرست باشگاه استقلال در خاتمه تمرین امروز (چهارشنبه) در جمع بازیکنان این تیم درباره بازی استقلال و السد گفت: نمایش خیلی خوبی در قطر داشتیم. همه از نمایش شما راضی بودند اما اتفاقاتی که نباید، رقم خورد. اتفاقات فوتبالی به ضرر استقلال رخ داد و در هر حال این اتفاق بخشی از فوتبال است و باید آن را پذیرفت. دست همه شما درد نکند و حالا باید لیگ قهرمانان آسیا را برای این فصل فراموش کنیم.

وی توضیح داد: به زودی به لیگ قهرمانان دوباره برای ما آغاز می گردد و برای ستاره سوم باید کوشش کنیم. الان باید تمرکز خود را روی لیگ و دو بازی حساسی که پیش رو داریم، بگذاریم.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه با حمایت از کادرفنی و بازیکنان گفت: ما در کنار شما و کادرفنی هستیم. با استواری و صلابت به پیش می رویم و نباید توجهی به شایعات داشته باشیم. ما ابتدا راه هستیم و تنها پنج هفته از آغاز لیگ گذشته است. امیدوارم با شجاعتی که همیشه داشته اید، راه را ادامه دهید تا به صندلی اصلی خود برسیم. باید از همه توان خود استفاده کنیم. در کنار آقای شفر که مربی فهیم و بزرگی است، باید به مسیر خود ادامه دهیم و نمایشی مانند آنچه در قطر داشتیم را تکرار کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1707

به "امیرحسین فتحی خطاب به بازیکنان استقلال: همه از نمایش شما مقابل السد راضی بودند، باید برای ستاره سوم کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین فتحی خطاب به بازیکنان استقلال: همه از نمایش شما مقابل السد راضی بودند، باید برای ستاره سوم کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید