انصاری فرد به دنبال تمدید قرارداد بازیکنی که از شرایطش راضی نیست

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کوشش است قرارداد مهاجم این تیم را تمدید کند.

انصاری فرد به دنبال تمدید قرارداد بازیکنی که از شرایطش راضی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس چند هفته پیش قرارداد جدیدی را برای علی علیپور تنظیم کرد تا این بازیکن آن را امضا کند اما او از این کار امتناع ورزید. این در حالی بود که ایرج عرب مدیرعامل پیشین باشگاه با خواسته علیپور مبنی بر افزایش رقم قراردادش موافقت نموده بود.

در این میان بعضی واسطه ها نقش پررنگی در عدم تمدید قرارداد علیپور با پرسپولیس داشته اند اما انصاری فرد میخواهد مانع از این امر گردد. او میخواهد به زودی نشستی را با علیپور داشته باشد و او را متقاعد به امضای قرارداد جدید کند.

قراردادی که بر اساس توافق عرب با علیپور تنظیم شده بود آماده امضای این بازیکن است اما ممکن است مهاجم سرخپوشان خواسته های جدیدی برای این کار داشته باشد. آنچه تعیین است اینکه مشاوران در این زمینه نقش اساسی را دارند و علیپور تنها تصمیم گیرنده در خصوص آینده اش در پرسپولیس نیست. مخصوصا اینکه این بازیکن از طرفداران پرسپولیس بابت انتقاداتی که در شبکه های اجتماعی از او به خاطر عملکرد نه چندان خوبش در بازی با تراکتور داشتند، ناراحت و اخیرا خواهان جدایی از جمع سرخپوشان شده بود.

احتمال اینکه علیپور برای مذاکره جهت تمدید قراردادش با پرسپولیس از انصاری فرد وقت بیشتری بخواهد وجود دارد. آنچه تعیین است اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس قصد ندارند به همین راحتی اجازه دهند قرارداد علیپور در سرانجام فصل جاری با این باشگاه به سرانجام رسیده و راهی تیم های خارجی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11428

به "انصاری فرد به دنبال تمدید قرارداد بازیکنی که از شرایطش راضی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد به دنبال تمدید قرارداد بازیکنی که از شرایطش راضی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید