بخشنامه های خارجی ایران ایرتور

به گزارش بلاگ پو، بخشنامه های پروازهای خارجی ایران ایرتور | آخرین به روز رسانی 1400/02/22

در این مطلب می توانید تمامی بخشنامه های خارجی ایران ایرتور را از تاریخ 1399/05/11 به بعد دنبال نمایید.

بخشنامه های خارجی ایران ایرتور

دانلود بخشنامه های پروازهای خارجی ایران ایرتور - نیمه اول سال 1399

دانلود بخشنامه های پروازهای خارجی ایران ایرتور - نیمه دوم سال 1399

بخشنامه های هواپیمایی ایران ایرتور - نیمه اول سال 1400

شرایط پذیرش مسافران ورودی و خروجی در پروازهای جهت دبی در شرایط کنونی

تاریخ بخشنامه: 1400/02/22

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای جهت امارات متحده عربی (دبی) شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در شرایط کنونی تا اطلاع ثانوی به توضیح ذیل ارسال می شود:

مسافرینی که با ویزای توریستی راهی امارات متحده عربی می باشند میبایست بلیت رفت و برگشت تهیه کنند. بدیهی است در صورت نداشتن بلیت برگشت از پذیرش در فرودگاه مبدا ممانعت شده و هزینه های نوشو بلیت بر عهده مسافر خواهد بود. این دستورالعمل برای مسافرین ملیت اماراتی و اشخاصی که دارای اقامت می باشند، مستثنی می باشد.

کلیه مسافرین راهی امارات متحده عربی میبایست جواب تست PCR منفی با اعتبار حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز تهیه و به صورت پرینت کاغذی با مهر و امضا به همراه داشته باشند. (جواب تست میبایست به زبان انگلیسی بوده و هرگونه ارائه جواب تست به صورت پیامک، تصویر در گوشی و … قابل قبول نمی باشد.) مسافرین زیر 12 سال جهت ورود به کشور امارات کلزم به ارائه تست PCR نیستند.

گواهی عدم ابتلا به بیماری کرونا به صورت آزمایش PCR (دارای QR code) مورد قبول می باشد و ارائه تست های خانگی Rapid Test و آنتی بادی مورد قبول نیست.

مسافرین با اهلیت امارات تحده عربی هنگام خروج از ایران، ملزم به ارائه تست کرونا نبوده و صرفا در فرودگاه های امارات تست PCR انجام خواهد شد.

از کلیه مسافرین بعد از ورود به فرودگاه های امارت تست مجدد PCR گرفته خواهد شد و مسافرین ملزم به رعایت قرنطینه تا اخذ جواب تست می باشند که در صورت مثبت بودن نتیجه تست طبق مقررات بهداشت امارات متحده عربی قرنطینه خواهند شد و کلیه هزینه بر عهده مسافر خواهد بود.

مسافرینی که حتی قصد اقامت در امارات متحده عربی را نداشته و از فرودگاه های امارات به سایر کشورهای ترانزیت خواهند شد هم ملزم به ارئه تست PCR با اعتبار حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز می باشند.

مسافرانی که طی 14 روز قبل از سفر به امارات به کشورهای هند، نیجریه و آفریقای جنوبی سفر نموده اند، اجازه استفاده از پرواز به مقصد امارات را نخواهند داشت. برای اشخاص با اهلیت امارات و یا دارندگان گلدن ویزا از این امر مستثنی می باشند.

پر کردن فرم خود اظهاری مسافر قبل از ورود به امارات اجباری می باشد. لینک دانلود : (b2n.ir/d39401)

کلیه مسافرینی که متقاضی ورود به ایران هستند، ارائه گواهی عدم ابتلا به کووید 19 (PCR) با حداکثر 96 ساعت قبل از پرواز به زبان انگلیسی و در صورت ارائه به زبان غیر از انگلیسی، ممهور به مهر شرایط سلامت به وسیله بخش کنسولی کنندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور مبدا، الزامی است.

مسافرینی که بیش از 96 ساعت از آخرین تست PCR در خارج از ایران اقامت داشته باشند میبایست جهت ورود به کشور ایران تست مجدد PCR تهیه کنند. مسافرین زیر 8 سال در جهت ورود به کشور ایران ملزم به ارائه تست PCR نیستند.

برای کلیه مسافرین ورودی به کشور ایران تکمیل فرم های خود اظهاری و تعهدنامه مسافر الزامی می باشد.

لینک دانلود: (b2n.ir/4v3281)

ارائه تست PCR از کلیه آزمایشگاه ها و مراکز مورد تایید وزارت بهداشت ایران مورد قبول می باشد.

کلیه پروازهای ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه دبی، در ترمینال 2 انجام خواهد شد.

زهرا بینازاده

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50408

به "بخشنامه های خارجی ایران ایرتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشنامه های خارجی ایران ایرتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید