برگزاری تور آشنایی فعالان آژانس های مسافرتی تهران با جاذبه های گردشگری سمنان

به گزارش بلاگ پو، تور آشنایی فعالان آژانس های مسافرتی تهران با جاذبه های گردشگری استان سمنان با حضور 40 نفر از فعالان آژانس های مسافرتی برگزار گردید.

برگزاری تور آشنایی فعالان آژانس های مسافرتی تهران با جاذبه های گردشگری سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان، فعالان آژانس های مسافرتی استان تهران در این فم تور دو روزه با جاذبه های گردشگری و تاریخی و صنایع دستی آرادان، سمنان و مهدیشهر آشنا شدند.

این فم تور با بازدید از کاروانسرای صفوی ده نمک واقع در شهرستان سمنان شروع شد و با بازدید از بافت تاریخی سمنان، مسجد امام، مسجد جامع، موزه گرمابه پهنه، باغ موزه امیر در روز نخست ادامه یافت.

برگزاری نشست تخصصی تورگردانان و فعالان گردشگری تهران و سمنان فم تور از دیگر برنامه های این تور در روز نخست بود، روز دوم نیز با بازدید از شهمیرزاد، مهدیشهر و پرور، اقامتگاه بوم گردی بهشت پرور، عمارت ملاده، هتل سنگسر و خانه کلانتر و طاهریان سمنان به ژایان رسید.

مهدی جمال مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان هدف از برگزاری این فم تور را معرفی جاذبه های گردشگری سمنان به آژانس های مسافرتی فعال تهران برای تعریف تورهای متنوع یک تا چند روزه به مقصد استان مطرح نمود.

اوگفت: استان سمنان دارای تنوع اقلیمی قابل توجهی است، در این تور کوشش شد تفاوت اقلیمی استان از کویر تا جنگل به نمایش گذاشته گردد.

جمال از استان سمنان به عنوان سرزمین چهارفصل یادکرد و اضافه نمود: فعالان آژانس های مسافرتی در این فم تور با مشاهده تفاوت اقلیمی و قدمت آثار تاریخی استان، شگفت زده شدند.

اوابراز امیدواری کرد: برگزاری این فم تور و مرحله بعدی آن که در سایر شهرستان های استان برگزار خواهد شد، نقش مؤثری در معرفی هر چه بیشتر استان و افزایش بازدید مسافران داخلی و گردشگران خارجی از استان دارد.

فم تور سفر رایگان و یا ارزانی است که باهدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تور گردانان، آژانس های هواپیمایی و ... به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم سازان و مشاوران سفر و ... ارائه می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10552

به "برگزاری تور آشنایی فعالان آژانس های مسافرتی تهران با جاذبه های گردشگری سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور آشنایی فعالان آژانس های مسافرتی تهران با جاذبه های گردشگری سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید