حواشی بازی تراکتورسازی &ndash سایپا ، از محرومیت دژاگه تا ناراحتی بازیکنان

به گزارش بلاگ پو، در اینجا می توانید حاشیه های بازی تراکتورسازی مقابل سایپا را بخوانید.

حواشی بازی تراکتورسازی &ndash سایپا ، از محرومیت دژاگه تا ناراحتی بازیکنان

دژاگه بازی بعدی مقابل سپاهان را از دست داد

در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و تراکتورسازی از ساعت 16 در استادیوم شهر قدس به مصاف هم رفتند.

اشکان دژاگه بازیکن تیم تراکتورسازی در دقیقه 53 از سوی داور کارت زرد دریافت کرد و با این حساب دژاگه بازی بعدی مقابل سپاهان را از دست داد. دژاگه در بازی قبلی مقابل استقلال از سوی داور کارت زرد دریافت نموده بود.

بازی تراکتورسازی مقابل سپاهان از تقابل های حساسی است که کسب امتیاز از آن برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و حالا محرومیت دژاگه می تواند حسابی به ضرر تراکتور و به سود سپاهان تمام گردد.

اعتراض عجیب تراکتوری ها: دایی ضد فوتبال!

در طول بازی تراکتورسازی - سایپا، تراکتوری ها تمام کوشش خود را می نمایند تا دروازه نارنجی پوشان را باز نمایند. اما در این بین مصدومیت های گاه و بی گاه سایپایی ها باعث اختلال در روند مسابقه شده و سرعت بازی را گرفته است.

انتها پس از این که در دقیقه 77 یکی دیگر از بازیکان سایپا به علت آسیب دیدگی روی زمین افتاد، طرفداران عصبانی تراکتور با شعار دایی ضد فوتبال به این اتفاق واکنش نشان دادند. تی تی ها که دایی را تشویق نموده بودند، خیلی زود دست از این شعار کشیدند و به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند. -

استوکس تعویض شد و به رختکن رفت

آنتونی استوکس که در نیم فصل اول رقابت ها نمایش بسیار خوبی داشت و حالا پس از مدتی به ایران بازگشته، هنوز نتوانسته عملکردی که از او در ذهن داریم را تکرار کند. این بازیکن در دقیقه 70 دیدار برابر سایپا با تصمیم لینکنز جای خود را به ساسان انصاری داد اما از تعویضش چندان راضی به نظر نمی رسید.

مهاجم خبرساز تراکتورسازان پس از چند ثانیه که از تعویضش گذشته بود، در حالی که گرم کن خود را به تن می کرد از نیمکت نشینان جدا شد و به رختکن رفت تا نشان دهد تحمل نیمکت نشینی را ندارد.

2-500

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4887

به "حواشی بازی تراکتورسازی &ndash سایپا ، از محرومیت دژاگه تا ناراحتی بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی بازی تراکتورسازی &ndash سایپا ، از محرومیت دژاگه تا ناراحتی بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید