خبرنگاران نمایشگاه صنایع دستی در مراکز اقامتی ایلام برپا شد

به گزارش بلاگ پو، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: نمایشگاه محصولات صنایع دستی با توجه به شرایط کرونا در مراکز اقامتی این استان برپا شد.

خبرنگاران نمایشگاه صنایع دستی در مراکز اقامتی ایلام برپا شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده گفت: با توجه به شیوع کرونا و برگزار نشدن نمایشگاه های صنایع دستی در ایام نوروز، این اداره به وسیله بخش خصوصی اقدام به معرفی و فروش محصولات صنایع دستی در مراکز اقامتی نموده است.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی سبب تقویت صنایع دستی استان می گردد، اضافه کرد: این مراکز شامل هتل ها، رستوران ها، مهمانپذیرها، سفره خانه های سنتی و اقامتگاه های بوم گردی استان است.

شنبه زاده گفت: صنایع دستی مهمترین سوغات در بخش گردشگری محسوب می گردد و دستیابی به اهداف این نهاد جز با ارتباط مستمر بین واحدهای صنایع دستی و گردشگری میسر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: با معرفی صنایع دستی در مراکز اقامتی، گردشگران داخلی و خارجی با مراحل فراوری محصولات و نحوه استفاده از این محصولات آشنا خواهند شد که موجب تقویت و ارتقای جذابیت صنایع دستی می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از صاحبان مراکز اقامتی خواست: با استفاده از محصولات صنایع دستی در این مراکز و همچنین اجرای زنده یکی از رشته های بومی همان منطقه و اختصاص بخشی از فضای مراکز اقامتی به عنوان مرکز فروش محصولات به رشد و پیشرفت صنایع دستی در استان یاری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، استان ایلام یک هزار و 500 اثر تاریخی دارد که بیش از 750 اثر آن در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44910

به "خبرنگاران نمایشگاه صنایع دستی در مراکز اقامتی ایلام برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه صنایع دستی در مراکز اقامتی ایلام برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید