رئیس لالیگا: مسی از بارسلونا جدا گردد اعتبارش خراب می گردد

به گزارش بلاگ پو، خاویر تباس نگرانی بابت جدایی مسی از بارسلونا ندارد، اما می گوید در صورت جدایی مسی، این سوپراستار آرژانتینی تمام شهرت و آوازه خود در 2 دهه اخیر را خراب خواهد نمود.

رئیس لالیگا: مسی از بارسلونا جدا گردد اعتبارش خراب می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خاویر تباس، رئیس لالیگا در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: خوش شانس بوده ایم که برای چندین سال از حضور او لذت برده ایم اما مسی باید درباره اقدام بعدی اش خیلی مراقب باشد. اگر مسی بارسا را ترک کند، شهرتی که هم اینک دارد و برای آن سال ها کوشش نموده ممکن است خراب گردد. این مسئله صحیح است که انتقال از لحاظ اقتصادی به نفع او خواهد بود اما شهرتی که بیش از 20 سال برای خود دست و پا نموده هم یک طرف ماجرا است و فکر می کنم او باید آن شهرت را حفظ کند.

در لالیگا ستاره هایی چون نیمار و کریستیانو رونالدو هم حضور داشته اند که البته حالا این لیگ را ترک نموده اند. تباس می گوید: اکر مسی از لالیگا جدا گردد درامی به وجود نخواهد آمد. رونالدو رفته و نیمار هم لالیگا را ترک نموده. نیمار به پاریسن ژرمن رفت و مشاهده نکردیم که لیگ فرانسه به سطح بالایی به خاطر او برسد. این یک واقعیت است. مردمی که تصور می نمایند بازیکنان، یک رقابت را معرفی و عظیم می نمایند اشتباه فکر می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36127

به "رئیس لالیگا: مسی از بارسلونا جدا گردد اعتبارش خراب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس لالیگا: مسی از بارسلونا جدا گردد اعتبارش خراب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید