سیاست خبرنگاران در انتخابات، تخریب نکردن شخصیت هاست

به گزارش بلاگ پو، مدیر عامل خبرنگاران گفت: سیاست خبرنگاران در آستانه انتخابات، عدم تخریب شخصیت ها، عدم جانبداری از کاندیدای خاص در انتخابات مجلس است.

سیاست خبرنگاران در انتخابات، تخریب نکردن شخصیت هاست

به گزارش خبرنگاران، علی متقیان، امروز 29 تیر، در جمع جهادگران خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی پتانسیل های بسیاری در زمینه گردشگری و گیاهان دارویی دارد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران باید برای افزایش کیفیت خبرها به ظرفیت های استان بیش از پیش پرداخته و در این راستا از دانش اساتید دانشگاهی بهره ببرد تا مسایل با دیدی علمی نگریسته گردد.

مدیرعامل خبرنگاران بیان نمود: باید گزارش هایی از مسائل استان در خبرنگاران منتشر و راهکار هایی برای این مسائل با دیدی علمی ارائه کند.

متقیان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس، توضیح داد: سیاست خبرنگاران در آستانه انتخابات، عدم تخریب شخصیت ها، عدم جانبداری از کاندیدای خاص در انتخابات مجلس است.

وی یادآور شد: وظیفه خبرنگاران در ایام انتخابات، تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است.

جلال الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: خبرنگاران رسانه توانمند و مورد اعتماد مسئولان است که این امر حاصل اقدامات مدیریتی تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران نیروهای توانمندی دارد، اضافه کرد: اگر یک مجموعه نیروهای توانمند نداشته باشد، به موفقیت نمی رسد.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی توضیح داد: خبرگزاری خبرنگاران توان ویژه ای است که در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفته و تمام بخش های این نهاد باید از آن بهره ببرند.

صادقی با بیان اینکه فعالیت های خبرنگاران قابلیت درآمدزایی دارد، اعلام کرد: ضروری است خبرگزاری خبرنگاران چارت تشکیلاتی معین داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9217

به "سیاست خبرنگاران در انتخابات، تخریب نکردن شخصیت هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست خبرنگاران در انتخابات، تخریب نکردن شخصیت هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید