شفر: بعد از دربی شانسی برای ما قائل نبودند اما الان شرایط فرق می نماید، به باقری احتیاج داریم و نمی توانیم تیم مان را ضعیف کنیم

به گزارش بلاگ پو، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای چندین بار تأکید کرد به وجود فرشید باقری احتیاج دارد و اینکه نباید تیمش تضعیف گردد.

شفر: بعد از دربی شانسی برای ما قائل نبودند اما الان شرایط فرق می نماید، به باقری احتیاج داریم و نمی توانیم تیم مان را ضعیف کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال گفت: ما در بازی رفت الهلال را شکست دادیم و امیدوارم که در بازی برگشت هم پیروز شویم. آنها اکنون تحت فشار هستند و جام شیخ زاید را از دست داده اند، اما می دانیم که یکی از بهترین تیم های آسیا هستند. امیدوارم تمام قدرت و تمام تاکتیک مان را به داخل زمین بیاوریم.

وی در مورد شانس پیروزی استقلال مقابل الهلال و صعود از گروهش، گفت: امیدوارم. می خواهم که طرفداران مان را دوباره شادمان کنیم. آنها تیمی قدرتمند هستند و ما احتیاج به نظم و تاکتیکی خوب احتیاج داریم. دو روز در ابوظبی تمرین خواهیم کرد. می خواهیم در ابوظبی تمرین بیشتری داشته باشیم، آن چیزی که اینجا نداشتیم و سعی خواهیم کرد تاکتیک خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه گویا قرار است برای بخشیده شدن و بازگشت فرشید باقری به تمرینات جلسه ای در باشگاه برگزار گردد، گفت: اکنون شما ببینید که علی کریمی کمی سرما خورده است و در آن پست فقط یک بازیکن داریم. فرشید باقری بیرون است. نظر من همین است و باید بعد از بازی تصمیم درستی بگیریم. ما اکنون به این بازیکن احتیاج داریم و نمی توانیم تیم مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کردم و بعد از انتها فصل هم باشگاه می تواند در مورد او تصمیم بگیرد.

شفر درباره وضعیت وریا غفوری گفت: دیروز و پریروز او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین نموده است. غفوری امروز به تمرین آمد، اما کمی خسته بود و با ما یک مقدار تمرین کرد. فردا با او دوباره تمرین داریم و تمرین روز آخر که روز دوشنبه برگزار می گردد.

وی درباره شانس استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ اکنون برای ما مهم نیست. اکنون به بازی با الهلال فکر می کنیم، اول بازی با الهلال و بعد بازی با پدیده و به ترتیب به بازی های باقیمانده. ما کمی بیشتر در ابوظبی می مانیم تا ریکاوری و به بازی با پدیده فکر کنیم. نمی دانم چه میزان از رسانه ها اینجا حضور دارند، اما بعد از دربی کسی شانسی برای ما قائل نبود، اما اکنون شرایط فرق می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6389

به "شفر: بعد از دربی شانسی برای ما قائل نبودند اما الان شرایط فرق می نماید، به باقری احتیاج داریم و نمی توانیم تیم مان را ضعیف کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: بعد از دربی شانسی برای ما قائل نبودند اما الان شرایط فرق می نماید، به باقری احتیاج داریم و نمی توانیم تیم مان را ضعیف کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید