شیائومی مشغول توسعه چندین گوشی 5G ارزان قیمت است

به گزارش بلاگ پو، شیائومی در زمینه گوشی های مقرون به صرفه یکی از مهم ترین برندهای جهان محسوب می شود که با قیمت بسیار مناسب، گوشی های جذابی را روانه بازار می کند. این شرکت تا حالا چند گوشی 5G را با قیمت مناسب معرفی کرده که از بین آن ها می توانیم به مدل 5G می میکس 3 با قیمت 599 پوند و مدل 5G می 9 پرو با قیمت 520 دلار اشاره کنیم. اما به نظر می رسد در سال 2020 قیمت گوشی های 5G این شرکت بسیار کمتر می شود.

شیائومی مشغول توسعه چندین گوشی 5G ارزان قیمت است

مدیرعامل این شرکت به تازگی گفته تمام گوشی های شیائومی که در نیمه اول سال 2020 با قیمت 2000 یوان (حدود 285 دلار) یا گران تر روانه بازار می شوند، از اینترنت 5G پشتیبانی می کنند. با توجه به این اظهارنظر، جانشین می 9 (که احتمالا می 10 نام دارد) از اینترنت 5G پشتیبانی می کند. علاوه بر این ردمی K30 هم در این دسته از گوشی ها قرار می گیرد.

روی هم رفته، تقریبا تمام گوشی های شیائومی این محدوده قیمت قرار دارند ولی در مورد گوشی های سری ردمی نوت این قیمت گذاری دیده نمی شود. به عنوان مثال می توانیم به ردمی نوت 7 پرو و نوت 8 پرو اشاره کنیم که در کشور چین با قیمت مناسب تر از 285 دلار روانه بازار شده اند. بنابراین اگر شیائومی به صورت جداگانه مدل 5G نسل جدید گوشی های ردمی نوت را عرضه نکند، در نیمه نخست سال آینده نباید انتظار بهره گیری این گوشی ها از فناوری 5G را داشته باشیم. دیگر گوشی های ردمی ارزان قیمت مانند ردمی 8A زیر 150 دلار قیمت دارند و بنابراین به این زودی ها با فناوری 5G ارائه نمی شوند.

مدیرعامل شیائومی خاطرنشان کرده که این شرکت در سال 2020 حداقل 10 گوشی 5G را روانه بازار خواهد کرد. در این زمینه مطمئنا به زودی اخبار بیشتری منتشر می شود.

منبع: Android Authority

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16125

به "شیائومی مشغول توسعه چندین گوشی 5G ارزان قیمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی مشغول توسعه چندین گوشی 5G ارزان قیمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید