فتح الله زاده: تا 20 اسفند برای فرار از محرومیت فرصت داریم، لیگ را تعطیل کنید، سال هاست دنبال ستاره می گردیم

به گزارش بلاگ پو، سرپرست باشگاه استقلال خواهان تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا شد و گفت: بازیکنان در معرض استقبال طرفداران و دست دادن با آنها هستند.

فتح الله زاده: تا 20 اسفند برای فرار از محرومیت فرصت داریم، لیگ را تعطیل کنید، سال هاست دنبال ستاره می گردیم

به گزارش خبرنگاران، علی فتح الله زاده در نخستین روز از حضورش در باشگاه استقلال به عنوان سرپرست باشگاه گفت: خدا را سپاس می گویم که عمری داد تا دوباره در خدمت تیم محبوبم باشم. احساسم همان احساسی است که بار اول به استقلال آمدم.

وی سربلندی استقلال را هدف خود دانست و گفت: سال هاست که ما دنبال ستاره می گردیم. امیدوارم خدا توفیق دهد که بتوانم مطابق قولی که به طرفداران دادم، ستاره سوم را ظرف برنامه ای سه ساله به طرفداران تقدیم کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درخصوص بدهی سنگین این باشگاه توضیح داد: بخشی از آن را می دانم و بخشی از آن هم دوستان گزارش دادند. همواره بدهی ها بوده، اما الان بدهی سنگینی داریم. باید پیش از سرانجام سال، بدهی خارجی را که زمان بندی دارد پرداخت کنیم و پس از عید نوروز با برنامه ریزی بهتر، به حل و فصل سایر بدهی ها بپردازیم که به مشکل نخوریم.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که آیا با مربیان تیم فوتبال استقلال، صحبت نموده است یا خیر، گفت: امروز (شنبه) نخستین روز حضورم در باشگاه است. بعدازظهر امروز یا فردا، جلسه ای با سرپرست تیم و مجیدی می گذاریم تا ببینیم چه مسائلی دارند.

وی درخصوص اعتراض تیم های لیگ فزونی به ادامه مسابقات، به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان نمود: همکارانم در فوتبال، مدیران باشگاه ها و دست اندرکاران ورزش اذعان دارند که فراگیری کرونا بالاست و بازیکنان در معرض استقبال طرفداران و دست دادن و روبوسی با آنها هستند. این ممکن است آلودگی وحشتناکی در کشور ایجاد کند و بهتر است لیگ برتر را مدتی تعطیل کنیم تا وزارت بهداشت بر شرایط مسلط گردد.

سرپرست باشگاه استقلال درخصوص بدهی این باشگاه به ایسما گونکالوس و گادوین منشا گفت: الان که به باشگاه آمدم، گفتند مهلت یکی از این بدهی ها تا بیستم (اسفند) است و اگر پرداخت نگردد، از جابجایی محروم می شویم. رقم یکی از این بدهی ها، دو میلیارد تومان است. مسائل زیادی داریم که باید با همفکری و همدلی با دوستان، آن را حل کنیم.

فتح الله زاده درباره مصاحبه های مدیران باشگاه استقلال علیه یکدیگر در روزهای گذشته گفت: اختلافات نباید به مطبوعات کشیده گردد و هیچکس اختلافات خانوادگی خود را بیرون از خانه جار نمی زند. باید مسائل را با هم حل کنیم و کوشش می کنیم اتحاد و همدلی را به باشگاه برگردانیم.

حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20808

به "فتح الله زاده: تا 20 اسفند برای فرار از محرومیت فرصت داریم، لیگ را تعطیل کنید، سال هاست دنبال ستاره می گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: تا 20 اسفند برای فرار از محرومیت فرصت داریم، لیگ را تعطیل کنید، سال هاست دنبال ستاره می گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید