لیگ قهرمانان آسیا، پوهانگ استیلرز حریف الهلال در فینال شد

به گزارش بلاگ پو، تیم فوتبال پوهانگ استیلرز که سابقه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2009 را با غلبه بر الاتحاد در کارنامه دارد بار دیگر به فینال رسید.

لیگ قهرمانان آسیا، پوهانگ استیلرز حریف الهلال در فینال شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه - به وقت ایران)، در استادیوم جام جهانی جئونجو با ملاقات تیم های اولسان هیوندای و پوهانگ استیلرز کره جنوبی به انتها رسید که پوهانگ در مجموع بازی و ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد.

یون ایل لوک در دقیقه 52 برای مدافع عنوان قهرمانی مسابقات گلزنی کرد اما کار اولسان هیوندای با اخراج وون دوجائه در دقیقه 68 از زمین بازی سخت شد. پوهانگ استیلرز از یک بازیکن بیشتر خود بهره برد و الکساندر گرانت در دقیقه 89 گل تساوی را برای شاگردان کیم کی دونگ به ثمر رساند. همین نتیجه باعث شد ملاقات دو تیم در 30 دقیقه وقت اضافه ادامه داشته باشد.

دقایق اضافی هم گلی در بر نداشت تا پیروز بازی در ضربات پنالتی معین گردد. در ضیافت پنالتی ها نیز پوهانگ استیلرز با نتیجه 5 بر 4 به فزونی رسید و امیدوار است دومین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان آسیا، پس از فتح جام قهرمانی مسابقات در سال 2009 به دست بیاورد.

به این ترتیب تیم های الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی روز 2 آذر در فینال لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56717

به "لیگ قهرمانان آسیا، پوهانگ استیلرز حریف الهلال در فینال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، پوهانگ استیلرز حریف الهلال در فینال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید