واکنش تکراری یک مسوول به مسائل استادیوم آبادان ، اشتباه جزئی از فوتبال است!

به گزارش بلاگ پو، رییس هیأت فوتبال خوزستان می گوید: اشتباه داوری جزئی از فوتبال است و هر کسی ممکن است دچار اشتباه گردد.

واکنش تکراری یک مسوول به مسائل استادیوم آبادان ، اشتباه جزئی از فوتبال است!

به گزارش خبرنگاران ، اتفاقاتی که در بازی صنعت نفت آبادان رخ داد و منجر به نیمه کاره ماندن این بازی شد، واکنش رییس هیأت فوتبال خوزستان را هم در بر داشته است. کاظم طالقانی، راه چاره این مشکل را صحبت کردن با کانون طرفداران باشگاه صنعت نفت آبادان می داند و در این رابطه می گوید: قطعا با کانون طرفداران باشگاه نفت آبادان صحبت می کنیم و اقدامات لازم در این رابطه صورت می گیرد، سکوهای آبادان باید آرامش داشته باشد و نباید عده ای چنین رفتار نمایند. یک عده فرصت طلب به دنبال متشنج کردن جو هستند، باید طرفداران خونگرم و اصلی صنعت نفت، خودشان را از این افراد جدا نمایند و اجازه ندهند این اتفاق بیفتد.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان هم مثل خیلی از مسوولان فوتبالی دیگر بر این باور است که با بیان این جمله که اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است، می تواند معترضان به داوری را آرام کند. به همین خاطر می گوید: حتی با وجود رخ دادن اشتباه از سوی داور، نباید رفتاری انجام دهند که منجر به ایجاد مشکل درون بازی گردد. از سوی دیگر، داوران قوی و هوشیار هم باید برای مسابقات انتخاب شوند تا اشتباهات به حداقل برسد، البته اشتباه داوری جزئی از فوتبال است و هر کسی ممکن است دچار اشتباه گردد.

طالقانی در رابطه با اینکه تا کنون چه اقدامی برای این مشکل انجام گردیده است، می گوید: اقدام خاصی نکردیم و می خواهیم این مسئله را پیگیری می کنیم. با عوامل بازی صحبت هایی داشتیم، باز هم می گویم طرفداران اصیل و خوش اخلاق باید خودشان را از این افراد جدا نمایند و اجازه ندهند جوی به وجود بیاید که به ضرر تیم باشد و تنبیهات بعدی را برای تیم به همراه داشته باشد.

طالقانی اما در صحبت هایش نگفته که آیا با تکرار این موضوع که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و تکرار توصیه هایی از این دست که طرفدار نباید جوی علیه تیمش ایجاد کند، مسئله ای حل می گردد یا نه؟

280 - 9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1760

به "واکنش تکراری یک مسوول به مسائل استادیوم آبادان ، اشتباه جزئی از فوتبال است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تکراری یک مسوول به مسائل استادیوم آبادان ، اشتباه جزئی از فوتبال است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید