واکنش سرپرست تیم ملی به نرفتن تیم به بلغارستان به خاطر پاداش!

به گزارش بلاگ پو، سرپرست تیم ملی والیبال در تبادل نظر با خبرنگاران درباره دلیل لغو سفر ملی پوشان به اردوی تدارکاتی بلغارستان گفت: کولاکوویچ معتقد است که بازیکنان باید تمرین نمایند و به تمرین احتیاج دارند. به دلیل سفرهای زیاد، ملی پوشان خسته شده اند و دلیل دیگر نیز آسیب دیدگی های جزئی است که بازیکنان برای برطرف آن احتیاج به ریکاوری دارند. ممکن است در صورت فشار زیاد، این آسیب ها مشکل ساز گردد به همین دلیل باید محتاط تر پیش برویم.

واکنش سرپرست تیم ملی به نرفتن تیم به بلغارستان به خاطر پاداش!

امیر خوش خبر در ادامه گفت: از طرف دیگر نیز در بحث مقدمات سفر برای دریافت ویزا وجود داشت چرا که یلی و حضرت پور کمی دیرتر به تیم ملحق شدند و ما باید تیم را ناقص به بلغارستان اعزام می کردیم، به همین دلیل صلاح دیدیم در ایران بمانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم پرداخت پاداش های لیگ جهانی دلیل لغو سفر و اعتراض بازیکنان است؟ گفت: خیر. تنها چیزی که مطرح نیست همین موضوع می باشد. بازیکنان عزمی جدی برای حضور در المپیک دارند و آنقدر برای بازی های المپیک انگیزه دارند که آن را با هیچ چیز معامله نمی نمایند.

خوش خبر در پاسخ به این سؤال که آیا پیگیر پاداش لیگ جهانی هستید یا خیر؟ گفت: افشین داوری از تیرماه پیگیر این موضوع بوده و نامه نگاری های لازم را انجام داده و بسیار جدی پیگیر این موضوع است تا بتواند طلب بازیکنان از سال 2013 که باقی مانده است را دریافت کند.

سرپرست تیم ملی والیبال تأکید کرد: البته این پاداش نیست، بلکه حق بازیکنان است که در کل جهان وجود دارد. آنها به خاطر مسابقات لیگ جهانی این پول را دریافت می نمایند و فدراسیون جهانی آن را به فدراسیون ارائه می نماید تا به بازیکنان تعلق گیرد.

وی درباره میزان آسیب دیدگی بازیکنان نیز گفت: آسیب دیدگی ها جدی نیست. امیر غفور کمی از ناحیه پاشنه پا دچار مشکل است. امیدوار هستیم تا هفته آینده به بهبودی برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9589

به "واکنش سرپرست تیم ملی به نرفتن تیم به بلغارستان به خاطر پاداش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرپرست تیم ملی به نرفتن تیم به بلغارستان به خاطر پاداش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید