ویژگی جدید توئیتر شامل توئیت های ترامپ می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، توئیتر ویژگی جدیدی اضافه نموده که درباره توئیت های شخصیت های مشهور در این پلتفرم که خلاف قوانین است، به کاربران هشدار می دهد.

ویژگی جدید توئیتر شامل توئیت های ترامپ می گردد

برای این منظور پست های مذکور با نوعی نوتیفیکیشن معین می شوند. کاربر قبل از خواندن توئیت مذکور باید نوتیفیکیشن آن را باز کند و بخواند.

طی سال های اخیر توئیتر به دلیل گسترش نفرت پراکنی در این پلتفرم به خصوص محتوای اهانت آمیزی که توسط کاربران مشهور به اشتراک گذاشته می گردد، مورد انتقاد بوده است.

توئیتر در یک پست وبلاگی گفت ویژگی جدید از لحاظ فنی شامل توئیت هایی است که قوانین این پلتفرم را زیر پا می گذارند. علاوه برآن چنین اقدامی نوعی شفافیت درباره محتوای بدی به وجود می آورد که در توئیتر منتشر می گردد.

این ویژگی جدید از گسترش توئیت های معین شده در پلتفرم جلوگیری می نماید و به این ترتیب کاربران کمتری قادر به مشاهده آن خواهند بود.

البته حساب های کاربری افرادی با حداقل 100 هزار کاربر و تائید شده شامل این ویژگی جدید می شوند. همچنین توئیتر اعلام نموده این سیاست برای رهبران و کاندیداهای سیاسی نیز اجرا می گردد. درهمین راستا بعضی کارشناسان اعلام نموده اند این ویژگی شامل توئیت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8468

به "ویژگی جدید توئیتر شامل توئیت های ترامپ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی جدید توئیتر شامل توئیت های ترامپ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید