پیست اسکی توچال با حضور رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاوس سعیدی سرپرست دبیری کمیته المپیک، میریحیایی مدیرعامل مجموعه بین المللی توچال و سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی صبح امروز سه شنبه ضمن بازدید از تمرینات تیم های ملی، پیست اسکی توچال را رسما افتتاح کردند.

پیست اسکی توچال با حضور رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد

سیدرضا صالحی امیری در این مراسم گفت: این فضا و این محیط پیست اسکی بسیار فرح بخش است و ما به علت بعضی مسائل فرهنگی مدتها سرمایه گذاری جدی در اسکی نداشتیم.

وی ادامه داد: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا همه جوانان با این شرایط بتوانند از اسکی استفاده نمایند. خوشبختانه در سالهای اخیر با کوشش سازنده آقای افتخاری به شرایط سازنده ای رسیده است و دی ماه با 7 ورزشکار به المپیک لوزان اعزام می شویم.

رئیس کمیته ملی المپیک اعلام نمود: خوشبختانه پیست اسکی توچال مدیر جوانی دارد که برای توسعه اسکی کوشش زیادی می نماید. اگر مجموعه دولت و بنیاد و وزارت ورزش یاری نمایند توسعه سخت افزارهای این مجموعه می تواند در جذب جوانان بسیار موثر باشد.

صالحی امیری ادامه داد: این پیست به علت شرایط جغرافیایی ظرفیت خوبی دارد تا مردم استان تهران به خوبی از آن استفاده نمایند و من با مسئولان محترم حتما صحبت می کنم تا شرایط خوبی در این مجموعه فراهم گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15804

به "پیست اسکی توچال با حضور رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست اسکی توچال با حضور رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید