با دستکش و ماسک به میادین میوه و تره بار بروید

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با دعوت از عموم مردم برای رعایت اصول و ضوابط بهداشت فردی هنگام مراجعه به میادین میوه و تره بار گفت: از شهروندان درخواست می کنیم هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، حتما از ملزومات بهداشتی شخصی مانند ماسک و دستکش به ویژه برای جدا کردن انواع میوه و محصولات مورد نظر استفاده کنند.

با دستکش و ماسک به میادین میوه و تره بار بروید

خبرنگاران/زینب زینال زاده: سید سعید راد با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: عرضه میوه دستچین با قیمت مناسب از ویژگی خاص میادین عرضه میوه و تره بار در تهران است و نمی خواهیم به بهانه کرونا این امتیاز را از مردم سلب کنیم. بنابراین مردم باید با توجه به حساسیت شرایط موجود با رعایت موازین بهداشت فردی زمینه استمرار این امر را در میادین فراهم کنند.

او در ادامه با اشاره به اجرای دستورالعمل های بهداشتی کنترل محیطی وزارت بهداشت در میادین میوه و تره بار تهران گفت: در این راستا عملیات گسترده ضد عفونی کردن 245 میدان و بازار میوه و تره بار تهران انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران افزود: بر این اساس، کل فضای مراکز مذکور از جمله محیط داخلی و بیرونی این مراکز، مرتب و مستمر ضد عفونی می شوند.

راد، اولویت سازمان میادین میوه و تره بار را حفظ بهداشت و تامین سلامت شهروندان برشمرد و اظهارداشت:به همین دلیل، نسبت به ضد عفونی کردن سطوح میادین و بازارها از جمله کف، در و دیوار و پنجره ها، سالن های فروش، خوابگاه های کارگری، ساختمان های ستادی، سرویس های بهداشتی و اتاق های نگهبانی و همچنین ابزار و تجهیزات موجود اقدام می شود.

راد تاکید کرد: با توجه به اینکه رعایت اصول و ضوابط بهداشتی در حفظ بهداشت و تامین سلامت شهروندان از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است، دستگاه های ضد عفونی کننده و ملزومات و مواد مورد نیاز از جمله کاورهای بهداشتی و مایع ضد عفونی کننده به تعداد و میزان مورد نیاز تامین شده است.

او یاد آور شد: کاهش غلظت عامل عفونت در هوا، سطوح و اشیا از جمله اهداف کنترلی برای حفظ بهداشت محیط در میادین و بازارهای میوه و تره بار است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: برای تسهیل دسترسی مردم به مواد شوینده و ضد عفونی کننده، توزیع این اقلام در سطح گسترده و در همه مراکز عرضه میوه و تره بار آغاز شده است.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20958

به "با دستکش و ماسک به میادین میوه و تره بار بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دستکش و ماسک به میادین میوه و تره بار بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید