برای مقابله با کرونا استان عدن یمن بسته شد

به گزارش بلاگ پو، دولت محلی استان عدن وابسته به دولت مستعفی یمن از بسته شدن تمامی گذرگاههای زمینی منتهی به این استان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

برای مقابله با کرونا استان عدن یمن بسته شد

به نقل از خبرگزاری آناتولی، احمد سالمین، استاندار عدن ضمن هماهنگی با کمیته اضطراری یمن و فرماندهی ائتلاف عربی در این استان با صدور بخشنامه ای تمامی دستگاه های امنیتی و نیروهای مسلح را موظف کرد کلیه گذرگاه های زمینی منتهی به عدن را ببندند و اقدامات پیشگیری لازم را با احتمال انتقال کرونا به این استان اجرایی نمایند.

در سایه جنگ و درگیری در یمن و نبود زیرساخت های بهداشتی لازم روز آدینه دولت مستعفی یمن بیان کرد، نام نخستین شخص مبتلا به کرونا را در استان حضرموت واقع در شرق یمن ثبت نموده است.

دفتر بهداشت و تیم های رصد کرونا در عدن خواهان هوشیاری کامل و تداوم اقدامات پیشگیری شدند تا مانع از انتشار این ویروس در این استان ساحلی شوند.

عدن به دلیل اینکه مرکز سیاسی مالی است و اماکن عمومی پر تجمع چون بیمارستان، بانک ها، بازار، فرودگاه و بندر و سایر اماکن در آن قرار گرفته است روزانه میزبان هزاران مسافر است و همین مسئله احتمال شیوع کرونا در آن را بیشتر می نماید.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23727

به "برای مقابله با کرونا استان عدن یمن بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مقابله با کرونا استان عدن یمن بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید