مصدومیت 60 درصدی بانوان در زمین لرزه آذربایجان شرقی

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به زلزله اخیر، گفت: به طور کلی در این حادثه 584 نفر مصدوم و 550 نفر با طی کردن مراحل درمان از بیمارستان ها مرخص شده اند.

مصدومیت 60 درصدی بانوان در زمین لرزه آذربایجان شرقی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به زلزله اخیر اتفاق افتاده در کشور، گفت:به طور کلی در این حادثه 584 نفر مصدوم و 550 نفر با طی کردن مراحل درمان از بیمارستان ها مرخص شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 34 نفر در مراکز درمانی برای دریافت خدمات بستری هستند، اضافه نمود: 60 درصد از کل مصدومین زمین لرزه خانم هستند و 27 درصد از مصدومین در رنج سنی 21 تا 30 سال قرار دارند.

کولیوند با تاکید بر اینکه به تمام مراکز درمانی و بهداشتی جهت پذیرش مصدومین آماده باش صد درصدی اعلام شده است، تصریبح کرد: آماده باش جهت اعزام تجهیزات و تیم های واکنش سریع حوزه سلامت به دانشگاه های زنجان، قزوین، گیلان، کردستان، ارومیه و اردبیل اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن مناطق و انسداد راستا های زلزله زده به پایگاه های اورژانس هوایی تبریز، کرج، تهران و ارومیه جهت اعزام به منطقه در شرایط اضطراری آماده باش اعلام شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور یادآور شد: در حال حاضر روند خدمت رسانی به بیماران به طور مطلوب است و شرایط حوزه بهداشت و درمان مناسب گزارش شده است.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15473

به "مصدومیت 60 درصدی بانوان در زمین لرزه آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت 60 درصدی بانوان در زمین لرزه آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید